Enestående natur

Vi gik den etablerede vandrerute i området + den stejle trappe ned til vandet. Det er ikke for... læs mere

Anmeldt d. 30. juni 2019

fritsez2018
Lystrup, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 30. juni 2019 fra mobile enheder

Vi gik den etablerede vandrerute i området + den stejle trappe ned til vandet.
Det er ikke for dårligt gående eller klapvogne.
Men sikke en smuk og barsk natur, hvor havet æder af skrænterne.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, louisecD4077TJ
Anmeldt d. 12. april 2019 fra mobile enheder

Utroligt smukt område med mulighed for både gåture og spisning ved de opstillede borde. Det var koldt og blæsende den dag vi var der, så det blev tilen meget kort gåtur !

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, fritsez2018
Anmeldt d. 13. februar 2019 fra mobile enheder

Meget flot natur i den nordlige del af Fur med udsigt til Mors og Livø, besøg Danmarks dejligste ø og nyd den smukke natur

Dato for oplevelse: februar 2019
Tak, dora j
Anmeldt d. 4. juni 2018

En spadseretur i området giver et godt indblik i øen Furs sammensatte geologi, der er speciel for Danmark. Fin udsigt fra toppen på en solskins majdag.

Dato for oplevelse: maj 2018
Tak, GAage
Anmeldt d. 4. juni 2018 fra mobile enheder

Denne utrolige smukke og varieret natur der er på den lille Limfjordsø, Fur må man simpelthen opleve. Fur et også kendt for sit moler og mange fossiler. Der er gode muligheder for vandre- og cykelture. Desværre var vores oplevelse, at Fur virker noget forsømt, med manglende informations tavler og defekte vejskilte. Vil dog også lige nævne, at Fur Bryghus bestemt også er et besøg værd.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, karenmarien2017