“Aldrig mere”

Har du et billede?
Tilføj det.
Klitgrillen Vedersø Klit
Anmeldt 9. juli 2023

Første og sidste gang vi kommer her. Betjenes af meget ung dreng vil skyde på 12 år maks. Han havde synlig is rundt om munden og da han får beskidte fingre tørrer han dem af i en beskidt karklud, Jeg siger til ham pænt at jeg syntes han skal tage handsker på og han siger ok men gør intet. Vi kunne været gået derfra uden at betale da der var total kaos der. Små is med meget lidt softice og guf. Kør til Thorsminde i stedet.

Dato for besøg: juli 2023
Tak, Enrico L
Anmeldt 30. juni 2019 fra mobile enheder

Det er ikke et sted jeg vil prale af, kun servicen.
Jeg mener det er et sted der kun skal tjene penge på turisterne.
Udbudet er for lille til det kan få topkarakter..
Jeg kan ikke anbefale stedet.....

Dato for besøg: juni 2019
Tak, lonst
Anmeldt 21. juli 2018 fra mobile enheder

Vi fik først en udmærket frisklavet sandwich. Den var med kød, iceberg, syltede agurker, dressing. Jeg kunne godt have ønsket mig noget friskhed, fx tomat eller peberfrugt. Men den var ok. Efter spisning ved den nærliggende strand fik vi en gammeldags is. Også fin 😊

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, 410karinan

Rejsende, der kiggede på Klitgrillen Vedersø Klit, kiggede også på

Har du været i Klitgrillen Vedersø Klit? Fortæl om dine oplevelser!