Fastlås den laveste pris fra disse websites
StayForLong
Hotels.com
Travelocity
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 7. juli 2021 fra mobile enheder

Vi blev modtaget af en smilende receptionist (Emma, du skylder os pandekager ) , der gav os en grundig rundvisning af hele stedet og alle dets faciliteter, der indebar alt fra spillerum med poolbord og brætspil, til en lille køkkenhave med krydderurter til fri afbenyttelse i fælleskøkkenet. Alt fremstod velholdt og rent. Værelserne er sparsomt indrettet, men hyggelige og komfortable.
Vandrehjemmet ligger lidt isoleret for sig selv mellem Nr. Nebel og Nymindegab, hvilket giver stedet en dejlig rolig atmosfære. Personalet er hjælpsomme og venlige og man føler sig taget godt af under sit ophold. Morgenmaden der kunne tilkøbes var i høj grad pengene værd med frisk frugt, brød, pålæg og drikkevarer som var både pænt anrettet og meget velsmagende.
Med i opholdsprisen følger også adgang til minigolf-banen som helt klart er et besøg værd.
Vi nød vores ophold, og hvis vi kommer tilbage på de kanter så vil vi helt sikkert booke overnatning der igen.

Værelsestip: Hvis du holder ferie på budget så køb ind i Nr. Nebel og benyt dig af det gode fælleskøkken og krydderurtehaven.
Dato for ophold: juli 2021
Tak, DayTrip01115149731
Anmeldt d. 7. juli 2021 fra mobile enheder

Super venligt og hyggeligt personale (Emma, du skylder pandekager ). Rolige omgivelser på trods af trafikeret vej, gode og rene værelser og generelt en rigtig god og afslappende oplevelse og atmosfære! Tusind tak! ❤️

Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, Frikke C
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Man bliver her budt velkommen af et meget imødekommende og gæstfrie værtspar. Man får en god information og rundvisning på stedet. Dejlige værelser, opholdsrum og spisesal. Pænt og rent overalt. Morgenmaden er fantastisk. Desuden har værtsparret et rigtig godt kendskab til lokal området.

Tak, henrikblaabjerg
Lindvig Feriecenter, Direktør hos Lindvig Ferie - Danhostel Nymindegab, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2020

Hejsa Henrik,

Først og fremmest: Tusinde tak fordi i valgte at tilbringe jeres ferie her hos os, det var en fornøjelse at have jer på besøg :-)

Det er altid dejligt at læse anmeldelser som jeres, vi sørger for at vise dem til alle vores søde ansatte, det hjælper med at holde motivationen højt. Mange, mange tak for de venlige og rosende ord!

Med venlig hilsen,
Petra & Morten

Anmeldt d. 26. juli 2020

Vi havde fornøjelsen af, at have 2 overnatninger på vandrehjemmet. Det er et super lækkert sted, dejligt værelse med eget bad og toilet, rent og pænt. Der er mulighed for at spise både inde og ude. Der er hyggeligt, gode muligheder for at lave mad, og værtsparret er meget imødekommende hele tiden.
ligger perfekt til mange gode udflugter og attraktioner.

Tak, GoPlaces13328364149
Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik desværre ikke så lang tid dette hyggelige og naturskønne sted, da vi ankom sent om aften og skulle videre tidligt den næste dag. Men hold da op, en venlig, imødekommende og helt utroligt hjælpsom service vi blev mødt af :) Både værelset og omgivelserne var super - men det altoverskyggende var den venlig- og hjælpsomhed vi blev mødt af - vi gik fra stedet helt varme om hjertet :)

Tak, Mathilde_Dalsgaard_O