Vi, 2 venne par har her i september 2020, været på deal ophold på Hotel Smedegården. Sikken en dejlig oplevelse fra start til slut. Dejlig modtagelse, trods disse coronatider, af venlig og meget hjælpsomt personale. Gode , rene værelser,. Og sikken en velsmagende, veltillavet og flot præsenterende ,( både udseende, og personale mæssigt) , 3 retters menu. Et ophold langt over vores forventning, og som vi alle 4 varmt kan anbefale

Tak, Jensnerne
Anmeldt d. 21. september 2020

Meget venligt/imødekommende personale, nok den bedste 3 retters menu vi har fået på et deal ophold, dejlig morgenmad. Ældre værelser, men rent og pænt. Godt udgangs punkt for at få set Hvidesande området. Dejligt ophold.
Hanne

Tak, 718hannek
Anmeldt d. 16. september 2020 fra mobile enheder

Vi er super glade for at være havnet på dette dejlige hotel. Alt er bare i orden, og vi nyder vores ophold og alt hvad egnen kan byde på. Og så er det for øvrigt lang siden vi har været så begejstret for en 3 retters menu, som den vi fik serveret her. Det var bare helt i top og fantastisk vel tilberedt.

Tak, svenhanne
Anmeldt d. 18. august 2020

Ankom til en lille stationsby, langt udenfor lov og ret. Vi gik ind det forkerte sted, en ryger bar, brun og ulækker, men blev mødt af den mest smilende unge pige, som viste os til vores værelse, desværre ud mod gaden, eneste dårlige ting, Vi gik en skøn tur, inden middagen. Vi blev modtaget med smil og anvist et bord, så hyggelig restaurant.Fantastisk tre retters gourmet middag, dejlig vin, skøn betjening, godt selskab. Dejlig morgenmad med alt, hvad hjertet, kan begære.

Værelsestip: Ikke mod gaden!!!
Dato for ophold: august 2020
Tak, M25ABerry
Anmeldt d. 1. august 2020

Vi kom til en restaurant, hvor alt bare var optaget, kun et ledigt bord til 2......
Der var ingen mad før kl. 18. Vi fik serveret noget kaffe i gårdhaven, men vi ventede.
Solen skinnede så vi spurgte tjeneren om vi kunne få serveret maden der. Dagens menu var frikadeller med stuvede blomkål, samt nye kartofler og rabarberkompot.
Så den fik vi kl. 17:30 da det var hurtigt lavet. Det var upåklageligt noget af det bedste vi har fået på en restaurant. Det kan klart anbefales

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Scanshow