“God mad og dejlig stemning”

Lystrup Café & Familie Restaurant
Anmeldt for 23. august 2016 fra mobile enheder

Igen en god oplevelse for både voksne og børn. Lækker mad, god stemning og smilende betjening. Kan anbefale åben pizza Nr 36 :-D

Tak, Camilla J

Anmeldt for 19. august 2016 fra mobile enheder

Familiepizzaerne er på størrelse med en børnepizza der hvor jeg kommer fra! Det kan ikke passe man skal smide 500 kr for fem pizzaer, og kun få nok til 3 mand

1  Tak, Rasmus L
Anmeldt for 2. august 2016 fra mobile enheder

Vi har en hyggelig restaurant LCF i Lystrup ved Aarhus. Den er ved det lille center. Maden er super god, og der er rigeligt af den. Meget venlig personale.

1  Tak, jetjense
Anmeldt for 10. maj 2016

Vi kørte hertil, for at hente noget mad. Endte med en pizza, som var helt ok.

Stedet er hyggeligt, og betjeningen er fin.

1  Tak, DKtoAD
Anmeldt for 6. januar 2016

Jeg har boet i Lystrup og har savnet et lokalt sted at spise!
Stedet var før mest en Pizzabar mest med take away.
Det er nu renoveret og ny indrettet og med mere "hygge".
Det var en tirsdag og det var velbesøgt - det er ellers oftest en rolig dag på spisesteder.
Menu kortet er omfattende (hvad der ellers ofte bekymrer mig).
Nu var det et kort besøg - og idag havde jeg lyst til Pizza og det gjorde de godt! Perfekt ikke for tyk velbagt og toppingen var meget lækker!
Betjeningen var høflig og tilpas opmærksom!
Jeg kommer snart tilbage for at prøve noget andet på deres menu!
Priserne er yders rimelige - man får meget for pengene!
Endelig kom der et sted at spise i Lystrup :)
Når jeg giver 4* skyldes det det var godt måske ikke til 4* hvis stedet lå i selve Aarhus!
Er jeg tilrejsende vil jeg vælge stedet hvis jeg "bare" skulle spise noget godt i evt i selskab med bekendte. Men vil jeg have en gourmet oplevelse vil jeg tage til Aarhus.
Absolut anbefaleles værdig for alle i området! Du vil ikke fortryde det!

1  Tak, Claus_Christensen_DK

Rejsende, der kiggede på Lystrup Café & Familie Restaurant, kiggede også på

Har du været i Lystrup Café & Familie Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!