“Smidt ud”

Marina Cafeteria Restaurant og Motel
Anmeldt for 9. juli 2018

Kommer aldrig der igen, vi var 8 personer der blev bedt om og gå igen, selv om vi havde bestilt bord, fik aldrig af vide hvorfor

1  Tak, Laila B

Anmeldt for 15. oktober 2017 fra mobile enheder

Go gammeldags mad til rimelige penge. Laks, krondyrsteg og citronfromage til 169 kr. 120 kr for en wienerschnitzel. Men husk kontanter da de ik tar dankort. En skøn tidslomme at besøge

Tak, Jette H
Anmeldt for 3. oktober 2017

Lidt specielt sted, man kan kun betale med kontanter. Folk i lædertøj er ikke velset. Men man får et godt lækkert måltid mad, og der er nok af det. Man skal helst bestille det samme to og to. Men stedet har en pragtfuld udsigt ud over fjorden, og det opvejer meget.

Tak, Inger J
Anmeldt for 8. september 2017

God betjening, skal lave lidt for føden, henter selv drikkevarer, bestiller sin menu ved disken, som bliver serveret af manden i huset, fruen står for madlavningen, fik wienersnitzel med tilbehør , kan kun anbefales, det er muligt at overnatte, til ligeledes rimelige priser

2  Tak, FinnNormann
Anmeldt for 11. juli 2017

Et sted der kan anbefales. God gammeldags stemning, med udsigt over havnen og limfjorden.
Rigtig godt mad, hvor der er rigeligt med mad.

Tak, Holger V

Rejsende, der kiggede på Marina Cafeteria Restaurant og Motel, kiggede også på

Hvalpsund, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Marina Cafeteria Restaurant og Motel? Fortæl om dine oplevelser!