“DEJLIG FÆRGEKRO VED LIMFJORDEN ...!!!!”

Hvalpsund Færgekro Restaurant
Anmeldt 12. juli 2018

Hvalpsund Færgekro ligger ved Limfjorden - imellem Risgårde Bredning og
Lovns Bredning .

Vi var en del familiemedlemmer samlet til middag på Færgekroen - ikke alle, men vi skulle overnatte og fik et stort køligt værelse i stueetagen ( Der var hedebølge på tidspunktet ) !!!!!
Der var en terrasse udenfor, hvor vi kunne gå ud og få lidt luft - meget behageligt, men vi kunne selvfølgelig ikke have døren åben hele natten - det ville há været super med en luftventil eller et lille vindue i døren ....!!!!! På trods, sov vi godt ....

Morgen-bufféen var helt i top - den var lækker med så mange hj.lavede marmelader - frisk frugt - surmælks-produkter og gode oste - godt grovbrød... Der var også taget hensyn, til børnene - jeg så at der var lavet dej og sat et vaffeljern frem - godt gået... Vi sad i en slags udestue, og havde masser af tid til at snakke med, de familier vi kun ser hvert andet år, og sige farvel og PÅ GENSYN !!!!

Middagen var ret god og idérig - dog syntes de fleste vist nok, at man skulle há spurgt indtil, hvordan ens kød skulle have været stegt - kødet var mørt, men ikke
sart rosa - snarere MEGET ROSA !!!!! Hvis vinene havde været mere " venlige "
i prisen - havde vi måske blevet lidt længere, og gået ud og " svale af " på terrassen, og det ville så há tjent sig hjem i lænden ....

Alt i alt et godt ophold .....

Tak, 000666

Anmeldt 9. juli 2018

Lækker mad til pengene, går hellere ind her fremfor Marina personale er søde og smilene og får god mad her tak

Tak, Laila B
Anmeldt 27. maj 2018

Vi fik en stjerneskud - og hvilken en af slagsen. Den var så lækker med pandestegt rigtigt franskbrød, pandestegte rødspætter der ikke badede i smør, ogmed dampet fisk - og alt det andet der nu hørte til. Der var også en mayo som uden tvivl var hjemmelavet. Det er den bedste stjerneskud vi nogen sinde har fået. Kombineret med en rigtig god og frisk service og fantastisk udsigt. Jeg giver med glæde 148 kr for en stjerneskud, når niveauet ligger i den ende. Vi vil helt sikkert komme igen.

Tak, MariaLauritsen
Anmeldt 14. maj 2018 fra mobile enheder

Vi var fire venner til brunch på kroen, og hvor blev vi bare taget godt imod.
Personalet er imødekommende og hjælpsom, og de gør alt, hvad de kan for at gøre besøget til en positiv oplevelse.
Udsigten fra kroen er meget smuk, og kroen er i sig selv en flot, gammel bygning.
Maden til brunch var fin, ikke en stor gastronomisk oplevelse, men fin mad til billige penge.

Tak, Anna C
Anmeldt 6. september 2017

hyggelig kro med fin atmosfære og god betjening. Vi var der til frokost og fik 3x æggekage og et stjerneskud. god og passende portioner
se billeder

Tak, Liselotte S

Rejsende, der kiggede på Hvalpsund Færgekro Restaurant, kiggede også på

Løgstør, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Hvalpsund Færgekro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!