“Godt”

Hvalpsund Færgekro Restaurant
Anmeldt 9. juli 2018

Lækker mad til pengene, går hellere ind her fremfor Marina personale er søde og smilene og får god mad her tak

Tak, Laila B

Anmeldt 27. maj 2018

Vi fik en stjerneskud - og hvilken en af slagsen. Den var så lækker med pandestegt rigtigt franskbrød, pandestegte rødspætter der ikke badede i smør, ogmed dampet fisk - og alt det andet der nu hørte til. Der var også en mayo som uden tvivl var hjemmelavet. Det er den bedste stjerneskud vi nogen sinde har fået. Kombineret med en rigtig god og frisk service og fantastisk udsigt. Jeg giver med glæde 148 kr for en stjerneskud, når niveauet ligger i den ende. Vi vil helt sikkert komme igen.

Tak, MariaLauritsen
Anmeldt 14. maj 2018 fra mobile enheder

Vi var fire venner til brunch på kroen, og hvor blev vi bare taget godt imod.
Personalet er imødekommende og hjælpsom, og de gør alt, hvad de kan for at gøre besøget til en positiv oplevelse.
Udsigten fra kroen er meget smuk, og kroen er i sig selv en flot, gammel bygning.
Maden til brunch var fin, ikke en stor gastronomisk oplevelse, men fin mad til billige penge.

Tak, Anna C
Anmeldt 6. september 2017

hyggelig kro med fin atmosfære og god betjening. Vi var der til frokost og fik 3x æggekage og et stjerneskud. god og passende portioner
se billeder

Tak, Liselotte S
Anmeldt 17. august 2017 fra mobile enheder

Lækker frokost. Den ene af os fik en lækker burger med fantastisk pomfritter til. Den anden fik en fiskeplatte og var rigtig godt og en passende mængde.

Tak, Nanna P

Rejsende, der kiggede på Hvalpsund Færgekro Restaurant, kiggede også på

Løgstør, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Hvalpsund Færgekro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!