“Dejlig frokost”

Hvalpsund Færgekro Restaurant
Anmeldt 17. august 2017 fra mobile enheder

Lækker frokost. Den ene af os fik en lækker burger med fantastisk pomfritter til. Den anden fik en fiskeplatte og var rigtig godt og en passende mængde.

Tak, Nanna P

Anmeldt 27. maj 2017 fra mobile enheder

Vi var en en stor familie som skulle holde en fødselsdag og fik 3 retters menu med kaffe og the bagefter. Det hele smagte rigtig dejligt og især deres pandekager har scoret mange point hos mig :)
Købet som vi fik til hovedretten var så skønt og mørt! Vi fik at vide at det også var lavet på souc vie.. er meget i tvivl om det er stavet rigtigt. Men det var godt!

Servicen var rigtig fin og har ikke noget at sætte finger på :)

Tak, Nanna T
Anmeldt 20. maj 2017

Vi var 3 par som spiste middag på kroen. De fem fik den dejligste, møre bøf med alt hvad man kunne ønske sig af tilbehør. Jeg fik en virkelig god og fyldig legeret fiskesuppe (som hovedret). Kompetent og meget venligt personale var med til at gøre aftenen til den gode oplevelse det var.
Næste dag var vi på kroen i et større selskab. Vi fik en udsøgt fiske-forret - smuk og velsmagende. Derefter en kød-buffet, og til slut et dejligt ostebord med forskellige lækkerier fra Thise.
Kroen kan anbefales på det varmeste!

Tak, klauseggert
Anmeldt 5. marts 2017

Hovedret af lokale råvarer , smagsfuld , veltilberedt og klassisk dog også en smule kedelig i forhold til hvad menuen lægger op til.
Desserten var lit for rustik og man sidder lidt med fornemmelsen af at der er lidt for meget rutine eller kokke elev over maden.
Smuk gammel bygning som til trods for at restauranten ligger lige op til færgevejen ikke er forstyrret af samme.
Kan anbefales som et solidt valg på den klassike kro facon.

Tak, DennisKristensen
Anmeldt 18. februar 2017

Vi fik sådan en lyst til helstegt rødspætte med persillesovs og kartofler, så vi tog e tur til Hvalpsund som er så hyggelig. Det var simpelthen den bedste fladfisk vi nogensinde har spist. Helt frisk med masser af kød på. Det kan varmt anbefales. Betjening rar og venlig og området er super til en god gåtur lands med stranden. Vi kommer snart igen.

Tak, nullermand

Rejsende, der kiggede på Hvalpsund Færgekro Restaurant, kiggede også på

Løgstør, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Hvalpsund Færgekro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!