“Himmelsk Rødstætte”

Hvalpsund Færgekro Restaurant
Anmeldt 18. februar 2017

Vi fik sådan en lyst til helstegt rødspætte med persillesovs og kartofler, så vi tog e tur til Hvalpsund som er så hyggelig. Det var simpelthen den bedste fladfisk vi nogensinde har spist. Helt frisk med masser af kød på. Det kan varmt anbefales. Betjening rar og venlig og området er super til en god gåtur lands med stranden. Vi kommer snart igen.

Tak, nullermand

Anmeldt 3. februar 2017

Vi tog en æggekage, denne kan varmt anbefales, der er meget og den er god og så med en god FUR øl til, så skal der bare nydes. Dejligt smilende personale og hurrtig betjening

Tak, Jan J
Anmeldt 26. september 2016 fra mobile enheder

Var her for at spise frokost, og maden smagte godt på trods af kedelige pomfritter og smagsløs mayo. Men min oplevelse med personalet var frygtelig. Havde bestilt mayo til pommesfritter udover det der var til retten, men det havde tjeneren ikke lige fået med. Jeg gik så ud til receptionen for at bede om den sauce jeg ikke havde fået og forklarede at tjeneren nok havde misforstået mig, hvilket var helt okay. Da jeg stod og ventede på min sauce, kunne jeg høre at tjenerne stod højlydt og talte om "fejlen", hvor den unge af tjenerne virkelig nedgjorde mig. Er sikker på at jeg ikke skulle have hørt det, men hold da op hvor var det uprofessionelt. Jeg gjorde den anden tjener opmærksom på at jeg havde hørt det hele, og håber virkelig at det gjorde dem pinlig berørt. Ualmindelig dårlig betjening! Sætter aldrig mine ben her igen.

1  Tak, Stephanie B. R
Anmeldt 20. september 2016 fra mobile enheder

Overnatning med Aftenspisning, madpakke og morgenmad. Værelse i fint i rummeligt tilstand, rent og klart. God mad og venlig betjening.

Tak, Jørgen Mandrup T
Anmeldt 13. september 2016

Så er vi kommet langt ud på landet. Her lefles der ikke for café latte-segmentet, men i stedet serveres god solid kost i rigelige mængder. Sild, varm postej, frikadeller og videre i samme dur. Ganske udmærket, men bake-off brødet kunne med held udskiftes til den gode hjemmebag, som burde være en selvfølge.

Tak, 349henrikh

Rejsende, der kiggede på Hvalpsund Færgekro Restaurant, kiggede også på

Løgstør, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Hvalpsund Færgekro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!