Jejoe08

Hyggeligt vinterferieophold

Anmeldelse af Hvalpsund Færgekro
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 14. feb. 2024fra mobile enheder
Hyggeligt vinterferieophold.
Skøn mad og fin betjening.
Pæne og rene værelser.
Dejlige gåture på havneområdet.
Mulighed for at benytte havnens sauna.
Flot udvidelse af havneområdet igang, med nyt strandområde - mulighed for snorkling, dykning, kajak og padleboards.
Sikkert også skøn plet om sommeren.
Dato for ophold: februar 2024
Problemer med denne anmeldelse?
22.9 km fra Hvalpsund Færgekro
30.7 km fra Hvalpsund Færgekro
Vis flere hoteller i Hvalpsund
Anmeldt d. 6. august 2023

Vi overnattet 2 dage med aftensmad 😊
Opgraderet værelset så vi fik udsigt over havnen👀
Hotellet ligger ved færgelejet og en fantastisk legeplads 👍 så der altid liv og glade dage🤪
Hotellet er ok😉men ikke nyt 🤔
Maden er frisklavet god kromad😇
Servicen er i top😜de er smilende og kommer med gode ideer om ture i området
Kan anbefales hvis man er til kro tur i Danmark ☀️

Dato for ophold: august 2023
Tak, 527thomast
Anmeldt d. 3. august 2023

Værelset var OK, og da vi anmodede om rengøren efter den 1. Nat blev det også fuldt op. Helt fint. Bad og toilet var lidt svære atbruge, men det gik. Morgenmad er meget lidt interessant. Bløde boller færdiglavet æggekage lignende masse produceret garbage.
Vi haven aften med såkalt gourmet middag. Ikke den store oplevelse. Den næste aften med Alm. Opholdsmad. Hovedretten var næsten det samme som dagen før, så vi bestilte fra menuen. Der var ingen kredit for IKKE at spise fra den givne menu! Serveringen var generelt ganske upersonlig, og da vi havde spist sent var personalet mere interesseret i at få ryddet af så der kunne blive lukket. Begge aftener skulle vi betale for hvad vi havde bestilt ekstra. Ikke noget med at føre det på værelset,så en discount oplevelse, til høje priser.
Området er skønt og en oplevelse,men kroopholdet var en store skuffelse,

Værelsestip: Lad være med at bestille ophold. Spis fra menuen.
Dato for ophold: august 2023
Tak, 1kaninus
Anmeldt d. 1. juni 2023 fra mobile enheder

Fine værelser med god plads.
Maden var ikke en speciel god oplevelse. Første aften Wienerschnitzel, som var
banket mega tynd, så paneringen var det der var mest af.
Anden aften fik vi varmrøget laks, som var fint. Derefter svinenakke, som var så tørt at det var svært at skære i det. Personale stod ved hver servering og fortalte om maden, med fine ord, men det kunne køkkenet ikke leve op til og det stod også på den vedlagte menukort.
Til dessert købte vi portvin, som stedet anbefalede, med farven var helt forkert og den smagte som sherry og hengemt. Da vi påtalte det, kunne personalet ikke forstå det, og vi fik ikke tilbudt en ny/anden glas, selvom vi ikke kunne drikke det vi fik.
En personale gik med en hvid og en sort sok og i stramme leggings (virkede upassende, da stedet gerne vil være et fint sted, ihverfald hvis vi ser priser på drikke varerne). Vi betalte 1267,- kr. for drikkevarer på 2 dage, så det var ikke fordi vi var særlig sparsommelig, men det var så også kun ved betaling vi så personalet, som ikke var meget nærværende.
Dette var en skuffende ophold og vi kommer ikke igen

Dato for ophold: maj 2023
Tak, GreteSkallebeak
Anmeldt d. 6. maj 2023

Virkelig god mad og fremragende service.
Værelser med havudsigt med wifi og tv med cromecast.
Det var alle pengene værd👍
Ville gerne have taget billeder af maden men den duftede så godt at jeg glemte det😊

Værelsestip: Alt fungere så bare slap af og nyd det
Dato for ophold: maj 2023
Tak, kentfilsoee
Anmeldt d. 2. april 2023

Vi tilbragte en dejlig weekend på dette skønne sted, beliggende i rolige omgivelser, tæt ved fjorden. Vi blev mødt af gæstfrit personale. Restauranten bød på veltilberedte velsmagende retter. Vi var glade og mætte da vi gik derfra.

Dato for ophold: april 2023
Tak, Martina L