190 $
Gratis afbestilling indtil d. 23/09/21
Book nu, betal under opholdet
Travelocity
Hotels.com
Orbitz.com
Expedia.com190 $
Anmeldt d. 1. august 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt Hotel lige ned til havnen
Servicen er fin meget hjælpsom og imødekomme
Værelset mangler noget hygge men stort 2 stole og terrasse
Opholdet var med menu som var i orden men det går lidt for stærkt giv os noget tid til at nyde det
Morgen maden der er lidt af hvert så ok
Alt i alt et ophold som man godt kan anbefale når man ser på prisen

Dato for ophold: august 2021
1  Tak, 527thomast
Anmeldt d. 13. maj 2021

Er netop kommet hjem efter et par dejlige dage på Hvalpsund Færgekro.
Et fint og rent værelse - og her kommer så min eneste anke, som dog ikke kun gælder for Hvalpsund. Hvorfor er dobbeltværelser (næsten) altid kun udstyret med en lænestol?
Rigtig dejligt og imødekommende personale. Smil hele vejen. Det er dejligt at blive mødt på den måde.
Og maden kan man absolut ikke klage over. Første dag bliver man "belemret" med en wienerschnitzel, som knap nok kan være på ens tallerken - og det var ikke fordi tallerkenerne var små. Og schnitzlen smagte godt.
Anden aften en fin treretters menu, hvor første ret var citronmarineret laks. Det smagte godt, og så en langtidsstegt kalveculotte, som var så mør, at den om nødvendigt kunne tygges med øjenbrynene. Begge måltider levede til fulde op til vore forventninger.
Et morgenmåltid, som dækker ens behov til fulde.
Så gør det såmænd heller ikke noget, at kroen ligger i et dejligt område med en herlig udsigt over vand og land.
Lokalerne for aftenmåltiderne var klassiske krolokaler. Morgenmåltiderne blev indtaget i lokaler med nye borde, hvor duften af nyt træ stadig var i luften.
Alt i alt et dejligt ophold som gerne gentages.

Værelsestip: Betal lidt mere for havudsigt. Den er rigtig fin
Dato for ophold: maj 2021
Tak, kacni2016
Anmeldt d. 11. maj 2021 fra mobile enheder

Vi havde købt en deal. 3 retters fremragende menu, dejlig værelse, rigtig god og venlig betjening. Fantastisk beliggenhed direkte ned mod Limfjorden, og med den skønneste udsigt ud over fjorden. Kan hel bestemt anbefales.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, HardyB758
Anmeldt d. 15. september 2020

Besøgte kroen i et par nætter og fik dejlig stort værelse med udsigt over vandet og nød en ret god middag inkluderet i opholdet,
Fin service og rent og ordentlig i disse coronatider.

Absolut værdi for pengene.

Værelsestip: Første sal er vist bedst.
Dato for ophold: september 2020
1  Tak, BentSDK
Anmeldt d. 9. september 2020

3 dag med 2 overnatninger på et serviceminded hotel.
En restauration med udsøgt mad oplevelser bestående af madens/råvarernes kvalitet og den yderst kompetente og venlige personale.
Stedet kan anbefales på et højt niveau ”priser kontra kvalitet".

Værelsestip: Reserver / book værelse med udsigt mod vandet/færgen.
Dato for ophold: august 2020
Tak, Gerd R