“God mad og der er masser af den”
Anmeldelse af Havnens Rogeri

Havnens Rogeri
Anmeldt 7. august 2021

lækker fisk og god betjening. kan klart anbefales. man kan smage at alt maden er lavet fra bunden og at det er friske fisk. Vi kommer igen og vil gerne anbefale.

Tak, mortenw877

Anmeldt 3. juli 2021

Virkelig lækker og veltilberedt stjerneskud, der lever helt op til forventningen til frisk og velsmagende fisk.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, AnneMarieH554
Anmeldt 10. april 2021 fra mobile enheder

Prøvede havnens påskeplatte hvilket jeg ikke fortryder, meget lækkert fisk og krondyr alt i super kvalitet ,skal helt sikkert gentages

Dato for besøg: april 2021
Tak, ainielsen
Anmeldt 20. november 2020 fra mobile enheder

Super lækker fisketapas og smukt sammansat,klar til aftalt tid, godt de måtte åbne op igen
Vi fejrer genåbning af Nordjylland.
Det er et rigtig lækkert sted lige ned til havnen.

Dato for besøg: november 2020
2  Tak, ITJylland
Anmeldt 3. oktober 2020 fra mobile enheder

Ud fra deres egne ord på menukortet, som lovede friske råvarer, skuffer det at få oplyst, at deres fiskefilet kom fra frost, så valgte istedet en rejemad. Trods der kun var 5 gæster udover os og 2 “mand” på arbejde, tog det 40 min at få serveret et lille stykke kedelig brød med smeltet smør, pyntet med rejer, kaviar og rødløg. Til denne “luksus rejemad” hører en kedelig smagløs hvid dressing. På en cafe med tilhørende røgeributik var forventninger noget højere, end det kedelige indtryk som blev efterladt.

Dato for besøg: oktober 2020
2  Tak, Betinaovergaard

Rejsende, der kiggede på Havnens Rogeri, kiggede også på

Hvalpsund, Vesthimmerland Municipality

Har du været i Havnens Rogeri? Fortæl om dine oplevelser!