Strandingsmuseum St. George
En perle af oplevelser i det vestjyske

En super god og meget interaktiv oplevelse. Perfekt match af analog og digital formidling, der... læs mere

Anmeldt for 5 dage siden
Buhlk
Højbjerg, Danmark
fra mobile enheder
Interaktiv og inkluderende for store og små

Overraskende lille museum, skruet rigtig godt sammen. Meget innovative, interaktive og inkluderende... læs mere

juliafD5678BX
fra mobile enheder

Anmeldt d. 3. september 2020 fra mobile enheder

Fint lille museum var rundt og kigge på udstillingen som var meget lærerigt. Det eneste man bliv lidt skuffet at var over i det nye som virket halvfærdig

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Tneklu
Anmeldt d. 31. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig fint og moderne museum for både børn og voksne. Her er både film, autentisk storm på havet og rigtig mange effekter. Kan varmt anbefales

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, kjeldbirk
Anmeldt d. 5. august 2020

Var her en blæsende og regnfuld augustdag. Museet er meget oplysende, men også spændende og informativt omkring strandingerne på vestkysten. Vi var heldige at komme med på en rundvisning, hvilket fungerede rigtig godt. Rundviseren var inde i sagerne og krydrede det hele med enkelte lokale anekdoter. Kan klart anbefales

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Carsten L
Anmeldt d. 4. august 2020

Var mad børn og børnebørn på Strandingsmuseet St. George. Det var en super oplevelse for alle. Museet benytter sig af moderne teknologi som gør at besøget bliver spændene for alle. Det at man må røre ved så mange ting betyder, at børn fra skolealderen og op får meget ud af besøget. En super made at lære på!!!
Besøg dette spændende museum!!

Dato for oplevelse: juni 2020
1  Tak, 938lisp
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Det er et fantastisk museum til alle aldre. Lærerigt og rørende. Stor anbefaling, Skal opleves!
Mulighed for selv at bestemme hvor meget man vil læse og lytte til, en masse interaktive muligheder.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 575elised