Strandingsmuseum St. George
Åben i dag: 10.00 - 17.00
Fint moderne og interaktivt museum for HELE familien.

Rigtig fint og spændende museum. Det er tydeligvis et nyt og moderne museum, som har masser af... læs mere

Anmeldt d. 18. februar 2024
David T
fra mobile enheder
En fantastisk oplevelse.

Museet var fantastisk. Der var oplevelser for alle sanser. Flotte lys, lyd og film... læs mere

Anmeldt d. 11. august 2023
139mikaelb
fra mobile enheder

Anmeldt d. 5. august 2020

Var her en blæsende og regnfuld augustdag. Museet er meget oplysende, men også spændende og informativt omkring strandingerne på vestkysten. Vi var heldige at komme med på en rundvisning, hvilket fungerede rigtig godt. Rundviseren var inde i sagerne og krydrede det hele med enkelte lokale anekdoter. Kan klart anbefales

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, Carsten L
Anmeldt d. 4. august 2020

Var mad børn og børnebørn på Strandingsmuseet St. George. Det var en super oplevelse for alle. Museet benytter sig af moderne teknologi som gør at besøget bliver spændene for alle. Det at man må røre ved så mange ting betyder, at børn fra skolealderen og op får meget ud af besøget. En super made at lære på!!!
Besøg dette spændende museum!!

Dato for oplevelse: juni 2020
1  Tak, 938lisp
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Det er et fantastisk museum til alle aldre. Lærerigt og rørende. Stor anbefaling, Skal opleves!
Mulighed for selv at bestemme hvor meget man vil læse og lytte til, en masse interaktive muligheder.

Tak, 575elised
Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Meget interessant og velfortalt historie. God formidling af spændende emne, både godt for voksne og børn. Klokkeklar anbefaling!

1  Tak, katrinel562
Anmeldt d. 16. juli 2020

Virkelig spændende og visuelt museum. Vi var der med to drenge på 4 og 7 år og de var opslugt af det hele. Endvidere tager de alle de rigtige forbehold i forhold til Covid-19. Vi spiste efterfølgende frokost i deres café. Lækkert og til en fair pris.

Tak, Janna G