Strandingsmuseum St. George
Rigtig godt og tankevækkende

Flot museum,der fortæller en tragisk historie og mange flere. Som beboer ved kysten altid hørt... læs mere

Koiget
Kerteminde, Danmark
En sanselig oplevelse for alle aldre

Strandingsmuseet St. George er et museum for alle aldre. Det er meget interaktivt, så børn såvel... læs mere

Anmeldt d. 21. september 2020
914trinel

Anmeldt d. 4. august 2020

Var mad børn og børnebørn på Strandingsmuseet St. George. Det var en super oplevelse for alle. Museet benytter sig af moderne teknologi som gør at besøget bliver spændene for alle. Det at man må røre ved så mange ting betyder, at børn fra skolealderen og op får meget ud af besøget. En super made at lære på!!!
Besøg dette spændende museum!!

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, 938lisp
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Det er et fantastisk museum til alle aldre. Lærerigt og rørende. Stor anbefaling, Skal opleves!
Mulighed for selv at bestemme hvor meget man vil læse og lytte til, en masse interaktive muligheder.

Tak, 575elised
Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Meget interessant og velfortalt historie. God formidling af spændende emne, både godt for voksne og børn. Klokkeklar anbefaling!

1  Tak, katrinel562
Anmeldt d. 16. juli 2020

Virkelig spændende og visuelt museum. Vi var der med to drenge på 4 og 7 år og de var opslugt af det hele. Endvidere tager de alle de rigtige forbehold i forhold til Covid-19. Vi spiste efterfølgende frokost i deres café. Lækkert og til en fair pris.

Tak, JanHenBA
Anmeldt d. 13. juli 2020 fra mobile enheder

Museet formåger at fortælle, kystens historie på en meget Visuel måde!
Jeg kan helt klat anbefale at besøge på museums.
Der er mulighed for at gå i dybt efter viden og detaljer.

1  Tak, 702annak