Frisk vind

DKMRW
Mjölby, Sverige
fra mobile enheder

Anmeldt d. 2. december 2019

Thorsminde fiskerihavn og ja også byen er en sted der oser ro, hygge og en dejlig atmosfære, en steg man bare skal besøge og have god tid.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, LeifL316
Anmeldt d. 5. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi var i området måtte ikke gå glip af at se Thorsminde, dejlig hyggelig by. Som er et besøg værd at gå langs vandet, lade fantasien gå et par hundrede år tilbage.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, johnnyL428
Anmeldt d. 21. juli 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt og gå en tur og få en is. Vi var til turist fiskeauktion sjovt og spændende dog byder de tyske turister fisken op i en eventyr pris

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, DKMRW
Anmeldt d. 12. maj 2019

Skiftedag i sommerhus Sdr. Fjand, så skal men lige omkring Thorsminde gå en tur og nyde den fantastiske stemning

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, Laura L
Anmeldt d. 22. juli 2018 fra mobile enheder

Perfekt sted at gå en tur.
Når der ikke er “hav vejre” er der mange fiskekutter i havne.
I dag var vejret perfekt og havn var tom af fiskekutter, det har også siden charme.
Dejligt der nu er 2 steder som sælger fiske.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, 702annak