“Hurtigt og lækkert”
Anmeldelse af Café Havglimt

Café Havglimt
Anmeldt 22. juli 2023 fra mobile enheder

God kvalitet af grillmad.
Det er altid hyggeligt at komme forbi cafe.
Deres fisk er altid meget lækkert, og selvfølgeligt lokalet fanget.
Ril helt rimelig priser

Tak, 702annak

Anmeldt 18. juli 2023

Frygtelig dårlig fish and chips. Den mest elendige omgang vi længe har været ude for. Fisk og fritter var ikke stegt og virkede blot som optøede produkter varmet for kort tid i en mikrobølgeovn. Det der skulle være et fødselsdags måltid blev en dårlig oplevelse. Vi kan ikke anbefale Café Havglimt.

Tak, Frank W
Anmeldt 13. juli 2023

Alt for høje priser for ringe mad....
Slatne pommesfrites til en fiskeburger på størrelse med en chesseburger fra Mac Donalds ☹️..
Og til sidst lige en iskaffe til 49kr 😱😱. WTF....
Så gå hellere over vejen til Slusens café, og få noget for pengene, og hvor go service er en selvfølge 👍.

Tak, JuelHaubjerg
Anmeldt 4. juli 2023

Maden er OK, men adgangsforholdene er UMULIGE i butikken.
Lav det om, så man går ind i den ene ende og ud i den anden, det vil give et meget bedre flow

Dato for besøg: maj 2023
Tak, Helle B
Anmeldt 3. juli 2022

Maden er okay, ikke god blot okay af en grillbar at være.
Men når jeg bestiller en hotdog forventer jeg de spørger hvad jeg vil have på, ikke bare at få stukket en i hånden med det hele (de havde travlt og lavede 8 inden min var klar, hvilket er okay men havde da en forventning om at blive spurgt).
Da jeg informere om at jeg netop ikke skal have det hele på, får jeg ar vide det skal jeg sige når jeg bestiller, og at det står på skiltet.
På skiltet står der blot hotdog 30 kr.
Deres bøfsandwich var okay, men sovsen var sort og smagte hovedsageligt af kulør, brødet var brændt.
Ret skuffende oplevelse, og når man får pomfritter til 30 kr, så forventer jeg man kn få mere end 1 type dressing til, uden at det skal koste 4 kr ekstra (samme pris hvis man skal have mere, og det skal man).

Dato for besøg: juli 2022
Tak, mikkel710

Har du været i Café Havglimt? Fortæl om dine oplevelser!