“Glimrende sted til frokost”
Anmeldelse af Café Havglimt

Café Havglimt

Glimrende sted til frokost, vores forventninger var ikke store til "en grill på havnen", men vi var sultne. Vi fik den bedste burger med masser af frisk salat og hurtig og fin betjening. Kan klart anbefales.

Tak, tinaf659

Anmeldt 24. juni 2020

Maden smagte godt og var hurtig færdig. Hyggelig gårdhave med tæt til strand og klitter. Vi fik fiskeburger, dejligt at der IKKE var pomfritter til.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 526lillians
Anmeldt 5. juni 2020 fra mobile enheder

Dejlig frisk mad med masser af smag. Samtidigt var service god og maden kom hurtigt på trods af travlhed, kan kun anbefales :)

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 172marting
Anmeldt 29. februar 2020 fra mobile enheder

Dejlig grillbar/café, med fantastisk betjening.
Der er en god udsigt, og maden er rigtig fin. Vi fik en lille bøfsandwich med pommes.
Jeg fik desuden et stykke hjemmelavet lagkage, og det var helt fantastisk.
De er super søde og imødekommende, og har overskud.
Vil gerne anbefale at spise her.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Anhope
Anmeldt 16. september 2019

Super veltillavet mad! Gode råvarer. Venlig og hurtig servering!
Godt spisekort! Hyggelige lokaler!
Vi var 5 personer, og fik vidt forskellige ting, men serveret samtidigt!

Dato for besøg: august 2019
Tak, vadlyhne

Rejsende, der kiggede på Café Havglimt, kiggede også på

Thorsminde, Holstebro

Har du været i Café Havglimt? Fortæl om dine oplevelser!