“Super god mad”
Anmeldelse af Restaurant Slettestrand

Restaurant Slettestrand
Anmeldt 24. august 2019

Jeg var her på et ferie ophold med mit arbejde, og det hele fungerede bare . Og alle måltider var super fine.

Dato for besøg: august 2019
Tak, mussepige

Anmeldt 24. august 2019

Vi nød en dejlig buffet med kulmule med alskens gode økologiske grøntsager, salat(buffet) - med en øko spelt-øl fra Thisted Bryghus.
Lige hvad vi havde brug for.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Klaus E
Anmeldt 31. juli 2019

Frisk, alting hjemmelavet, spændende salater. Alting smagte af noget. Dejligt personale. Rent. Giver jer 5 stjerner

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Conni H
Anmeldt 23. juli 2019 fra mobile enheder

Har benyttet stedet flere gange til konference aktiviteter. Aften måltider var fint med egnes råvarer, smagfuld og en god oplevelse.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, thepainter1
Anmeldt 18. juni 2018 fra mobile enheder

Endnu en god oplevelse i restauranten, med veltilavet mad af lokale råvarer.
Hurtig opfyldning i buffeten, hvor der er et stort udvalg af salat og tilberedte grøntsager. Er man mere til en stille middag er der et godt solidt a la carte meny kort eller dagens ret.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, SIFTO_GO

Rejsende, der kiggede på Restaurant Slettestrand, kiggede også på

Fjerritslev, Jammerbugt Kommune
Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Har du været i Restaurant Slettestrand? Fortæl om dine oplevelser!