Anmeldt d. 12. juli 2020

Tak for et fantastisk ophold i skønne omgivelser.

Tusinde tak for Jeres altid ualmindelig hjælpsomme håndtering af diverse problemer, når vi er 14 personer i alderen fra 2 -87 år under samme tag.

Tænk at der findes et sted, hvor leg, aktiviteter, sport og handicap går op i en højere enhed.

Bare fantastisk

Dato for ophold: juli 2020
Tak, evagC392XL
Anmeldt d. 3. november 2019

Feriecenter Slettestrand har en fin beliggenhed kun få minutters gang fra stranden. Området har flere gode stier til en frisk gåtur. Værelser er lyse og med god plads.
Desværre kan stedet ikke sige eller gøre noget uden at prædike økologi, hvilket sikkert er fint for de frelste, men for os bliver det næppe et gensyn.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, xglobe
Anmeldt d. 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi har for 2 år i træk besøgte dette skønne sted. Her emmer af rummelighed for det aktive folk, med hang til både MTB, løb, gåture, naturinteresserede og andre kreative typer.
Maden er et helt kapitel for sig selv. Veltilberedt og ikke mindst brød og salater fantastiske.
Personalet er smilende og altid imødekommende og klar til at hjælpe.
Lejlighederne er indrettede så der plads til den aktive livsstil, hvor mountainbiken kan tages med ind.
Vi kommer helt sikkert tilbage.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, lenetteb2015
Anmeldt d. 10. august 2019

Det var vores første besøg på Feriecenter Slettestrand. Vi var sent ude med bookingen, men kunne få 2 overnatninger i Den Gamle Smedje. Vi havde cykler med og cyklede det fantastiske spor i Svinkløv Plantage. Det ligger lige udenfor døren og Den gamle smedje er faktisk lavet til os med medbragte cykler. Der er mulighed for at vaske cyklerne, reparere dem og så ligger der en teknik bane lige ved siden af til fri afbenyttelse. Smedjen ligger ca. 1 km fra Feriecentret , hvor vi spiste vores måltider. I selve lejligheden var der hvad der skulle være. Måltiderne var et kapitel for sig selv. Sikke noget lækkert og veltillavet mad, både til morgen, frokost og aften. Det er buffet og der er masser at vælge imellem. Om aftenen kun en slags kød, men masser af tilbehør, salater og andet. Kan virkelig anbefales at tage et ophold med måltider inkluderet. Stedet emmer af rummelighed og ordentlighed. Der var en fantastisk stemning og et meget venligt og hjælpsomt personale. Om sommeren er der flere gratis aktiviteter, fx. yoga. Feriecenter Slettestrand får vores bedste anbefalinger og vi kommer der gerne igen.

Værelsestip: handicapvenligt
Dato for ophold: juli 2019
Tak, Krogsvej B
Anmeldt d. 23. juli 2019 fra mobile enheder

Beliggenheden ud til Svinkløv plantage og Vesterhavet skriger på at man skal være aktiv i naturen. Fantastiske MTB spor lige ved døren, flere løberuter osv.
Feriecenteret har en lækker ny pool som vi trods centeret var fuld booket stort set havde alene 2 aftener.
Vi havde bestilt opholdet incl helpension og maden var virkelig god.
Eneste lille men var selve lejligheden er lidt slidt, og sengene ikke særlig gode.
Det er helt sikkert ikke sidste gang vi er i Slettestrand.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, ol4200