S Schmidt
Vojens, Danmark

Deal eller no deal - det gør en forskel

Anmeldelse af Rønnes Hotel
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 7. apr. 2024fra mobile enheder
Hotellet virker ved første øjekast en smule forhutlet pga omgivelserne, men overrasker positivt indendørs. Pænt, rent, ryddeligt.
Hurtig tjek ind. Ok værelser (vi var 3 par), som dog er lidt til den ældre side. Ingen rengøring / opredning under opholdet.
Aftensmaden var rigtigt god og i højt niveau.
Morgenmaden kunne godt have brugt pølser/bacon, vafler, pandekager, wienerbrød el.lign. Der var det basale: rundstykker fra frost, brød, blødkogt æg, pålæg, ost, marmelade, skyr m topping og æblemos. Intet lunt.

På den anden side…
Vi havde et ophold på deal med to retter inkl drikkevarer i 2 timer. Vi følte os flere gange som andenrangs gæster ift. de betalende i restauranten. Første aften sad vi i et lokale, hvor radiatorerne ikke virkede, så der var ret koldt. Drikkevarer ventede vi 15-20 min på hver gang, der skulle bruges andet end de flasker vin, der stod på bordet. Og vi måtte flere gange rykke. Så kan man jo sagtens skilte med a libitum.
Anden aften var vi placeret ved et vindue, op af en dejlig varm radiator. Vores værelsesnumre stod på bordet. Da der så kom betalende gæster, blev vi, trods protester, flyttet over i den mørke side af lokalet, op af døren ud til gangen. Og endnu en gang måtte vi ned at hente cardigans, sjal mv for at holde varmen.
Her var dog en dejlig frisk ung dreng, der valgte at servere 0.75l sodavand for os. Så var problemet med manglende drikkevarer da løst.
Dato for ophold: april 2024
Værelsestip: Rigeligt med parkering.
Problemer med denne anmeldelse?
996 kr.
0.3 km fra Rønnes Hotel
  • Tripadvisor
0.6 km fra Rønnes Hotel
Gratis parkering
Late arrivel. Asked for a sandwich.. and got this :-) Wow!
1.195 kr.
Pool
21.5 km fra Rønnes Hotel
Vis flere hoteller i Slettestrand
Anmeldt d. 29. september 2023 fra mobile enheder

Hyggeligt ophold, - personalet var super søde og imødekommende. Maden var en overraskelse og fremragende i forhold til prisen på opholdet. Masser af velsmag, lavet på gode råvarer. Morgenmaden var perfekt efter vores behov og snag. Der er en hyggelig bar - lounges som desværre ikke blev benyttet af andre end os, de to dage vi var der. Der var meget roligt, ingen børnefamilier.
Hotellet et godt udgangspunkt for at nyde den skønne natur i området.

Dato for ophold: september 2023
Tak, Sightseer35218975437
Anmeldt d. 23. september 2023

Værelserne var store og ok senge. En lille fin terrasse og et stort tv med Dr kanaler. Der var meget lyt på gange og værelser.
Morgenmaden var ringe. Når jeg køber et ophold forventer jeg nok lidt mere en bare en kold leverpostej, kødpålæg i samme farve ost, blødkogt æg , agurk og tomat. Virkelig kedelige Bakeup rundstykker og ingen wienerbrød.
Der var ingen youghurt men små bitte glas skyr neutral .Jeg forventede ikke en kæmpe buffet..men det lignede en madpakke buffet

Dato for ophold: september 2023
Tak, 494dorthep
Anmeldt d. 13. august 2023 fra mobile enheder

Selve hotelfaciliteterne er udmærkede. Værelset var stort og lyst, der var det vi havde brug for. Da vi rejste som børnefamilie var den eneste anke, at der manglede mørklægningsgardiner på værelset.

Personalet er yderst imødekommende og hjælpsomt - både i receptionen og restauranten.

Ifht. Maden var aftensmaden suveræn! Virkeligt lækkert og klart anbefalelsesværdig.

Morgenmaden var meget standard. Buffet-bord med: Brød, smør, ost, pålæg, yoghurt med topping, lidt frugt og blødkogte æg.

Alt i alt en positiv oplevelse.

Værelsestip: Medbring evt egne mobile mørklægningsgardiner
Dato for ophold: august 2023
Tak, AnnetteA215
Anmeldt d. 17. juli 2023 fra mobile enheder

Super hyggelige hotel, en lille tidslomme, men pænt og nydeligt.

Aftensmaden var super god og lækkert.
Men morgenmaden var lidt kedeligt da vi kom en halv time før, de sluttede virkede det som om at de havde fjernet noget af det.
Bestilte glutenfrit og det var ikke noget problem.

Dato for ophold: juli 2023
Tak, 279l_rken
Anmeldt d. 4. juni 2023

Nem indtjekning og en følelse af man er velkommen.
Jo der er da nogen ting der kan gøres bedre men alt i alt en super oplevelse.
Maden var simpelthen så lækker og smagte fantastisk.
Og var tilberedt perfekt.
Den ene tjener fik vi en god snak med første aften.
Og det var så hyggeligt.

Dato for ophold: juni 2023
Tak, Inger N