“Super lækre pandekager, godt sted for familier”
Anmeldelse af Kesses Hus

Kesses Hus
Anmeldt 7. juli 2020 fra mobile enheder

Var et smut i Klitmøller med familien på 4 personer og små børn. Virkelig imødekommende og hurtig betjening. Pandekagerne mættede godt og smagte fantastisk. Vi fik pandekager med nutella+is, med lokal hjortepølse og en med håndpillede rejer. Mums.

Tak, sandramM6360BY

Anmeldt 5. juli 2020

Virkelig dejlig mad/dessert. Venligt og imødekommende personale. Super hyggeligt lille sted til yderst fornuftig pris

Tak, janoF6781ZD
Anmeldt 3. juni 2020 fra mobile enheder

Rigtig gode pandekager og fremragende service. Kaffen fik vi gratis, da servitricen selv syntes hun var for langsom :-) Meget hyggelig atmosfære.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 345lassej
Anmeldt 9. maj 2020 fra mobile enheder

Fantastisk sted med lækker mad, venligt personale og gå afstand til stranden.
De tilbyder også en blanding af mad pandekager og de klassiske dessert pandekager der er noget for alle.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Eriksen12333
Anmeldt 4. september 2019

Konceptet, maden, ejeren = alt er i top! Her kan man ikke komme, uden at blive glad og dejligt mæt. Sidst vi var der, var der Garage Festival i Klitmøller, masser af musik, mad og Thisted øl. Jeg glæder mig sådan til at komme igen.

Dato for besøg: august 2019
Tak, annamarins

Rejsende, der kiggede på Kesses Hus, kiggede også på

Har du været i Kesses Hus? Fortæl om dine oplevelser!