“Vi spiste et måltid her. ”
Anmeldelse af Klitmøller Røgeri

Klitmøller Røgeri

Vi spiste et måltid her. For lidt fisk og ægte røgeri, og for meget fritter og fastfood.
Venlig service.

Tak, 748Rita

Anmeldt 19. september 2020 fra mobile enheder

Det jo bare en grillbar med god placering. Gav 135 for et “stjerneskud”. Den havde ikke meget med et stjerneskud at gøre. Dybfrost fiskefileter, stenbidderrogn (og ikke kaviar, som de lovede) ingen dampet fisk på. Hvorfor? Når man serverer fisk lige ved siden af havet, forventer man frisk fisk!!

Tak, marleneshansen
Anmeldt 17. september 2020 fra mobile enheder

Det eneste positive er placeringen. Maden er alt for dyr, personalet hader deres job og den gamle mand er sur på gæsterne.
Mmh. Ikke lige top.

Tak, lukasspecht
Anmeldt 26. august 2020

Vi var på “røgeriet” og spise frokost. Ved et andet bord sad en familie på fire, 2 voksne og 2 små børn. Da familien var på vej videre henvendte kvinden sig til hvad man må gå ud fra er indehaveren, som iøvrigt ikke besidder et servicegen! Hun fik et flabet svar hvorefter Indehaveren på en meget nedladende måde fremstillede kvinden negativt til sine tjenerpiger, som derudover var højlydt nok til at vi kunne høre det.
Derudover er maden elendig. Vi gik efter at have fået nok af træls frysefisk og kedelige pommes.. øv!
Virkelig en øv oplevelse at have støttet et sted med en så træls og mandschauvinistisk indehaver...

1  Tak, LaerkeDN
Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik ok frokost
Fiskefilet med fritter og stjerneskud
Som ventet en gennemsnitlig oplevelse
Maden var hurtig stegt,

Tak, Gitte327

Rejsende, der kiggede på Klitmøller Røgeri, kiggede også på

Har du været i Klitmøller Røgeri? Fortæl om dine oplevelser!