“Vi købte her 2 gode veganske Vaffelis.”
Anmeldelse af Conrads Køkken

Conrads Køkken

Vi købte her 2 vafler med den berømte veganske Icebaker Is. Vi blev ekspederet af en venlig ung mand, og han gjorde sig umage med at lave en is med top på, da der ikke var guf. Vi fandt siden ud af, at isforretningen er en del af Cafe Conrads Køkken, som vi var blevet anbefalet lokalt.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 748Rita

Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Har i dag spist meget lækker aftensmad til fornuftige priser. Jeg kan selv specifikt anbefale Conrads fisketallerken, hvor der blandt andet indgik den bedste hummer bisque og frisk tun. Mumf. Derudover er de smadder søde og der er en god og hyggelig atmosfære. Vi kommer igen.

Tak, danmarkdejligst
Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Ligger lidt fra der hvor alt sker, hvorfor der nok ikke var nogle gæster da vi kom til frokost 12.15. Derfor lidt nervøse for hvad vi ville få serveret. Vi bestilte 2 burgere, 1 club sandwich og en lakse sandwich og en 1 portion fritter til deling (de hører ikke med til burger m.m)
Alt var rigtig godt, pænt tilberedt og ikke mindst varmt. Gode sprøde og brandvarme fritter, som man jo sjældent får efterhånden.
Sød betjening (der var jo også kun os) og ilt en god frokost i et fornuftig prisniveau, på cirka 600.- for 4 personer med drikkevarer.

1  Tak, mmellesen
Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg fik deres burger den var okay, en klassisk burger men der er ikke pommes frites, det skulle du købe hved siden af. Det var en hyggelig restaurant. Det er en fin restaurant

1  Tak, Theohel07
Anmeldt 22. juli 2020

Indretningen var fin og der var rent, dog en lift upersonlig stil. Vi kunne bestille burgere da vi kom kl. 16.00 hvilket var fint. Brugerne var gode med rigtig godt, fint lyserød, men brødet var lidt sandkage i både smag og struktur. Prisen var 125kr stk. hvilket for os gør oplevelsen til lidt af en turistfælde. Det var ikke en menu, blot én burger.

Tak, 105signeh

Rejsende, der kiggede på Conrads Køkken, kiggede også på

Har du været i Conrads Køkken? Fortæl om dine oplevelser!