“Virkelig godt”
Anmeldelse af Café Fisk

Café Fisk
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig god mad og til gode priser. Specielt føler man sig ikke forulempet når man køber drikkevarer, som så mange andre steder.

Tak, qqk2018

Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Den bedste fiskerestaurant vi har besøgt. Super lækker fisk og rigeligt af den.
Smukt anrettet. Alle var glade.

Tak, dorthen324
Anmeldt 3. august 2020

Hver sommer har vi besøgt café fisk og har været godt tilfreds. Men i år var der en dårlig tone . Kom lidt fortidigt og kunne ikke for lov at sidde ved et bord og vente. End til de blev klar. Jeg er har dårlig knæ.
Så vi valgt at køre et andet sted hen. Hvor personale var søde og møde kommen.

Tak, 369dorthes
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Nordjyllands (Måske) bedste stjerneskud.
Nøøøjjj hvor lækkert. Og billigt 129kr for et stort. Jeg er en voksen mand på næsten 100kg, jeg kunne ikke spise op. Så kommer helt sikkert igen.
Og dejligt hurtigt betjening, trods der var travlt.

Tak, ThomasSil
Anmeldt 18. juli 2020

Hentede 2 store stjerneskud og 2 x pommes. 2 meget sultne voksne og 2 sultne børn kunne ikke spise mere! Og det var verdensklasse!!! Det var nylavet og endda lunt,da jeg nåede ned på campingpladsen. Vi giver vores varmeste anbefaling, og håber, at det til næste sommer er muligt, at reservere bord til fiskebuffet - mod evt. depositum.
PS glemte at nævne hyggen inden selve maden. Helt nyrøgede hvidløgsrejer. Store, saftige og tilpas med smag. Skønt!

Tak, 156hannej

Rejsende, der kiggede på Café Fisk, kiggede også på

Tversted, Hjørring

Har du været i Café Fisk? Fortæl om dine oplevelser!