Anmeldt d. 22. oktober 2019 fra mobile enheder

Endnu en gang er turen gået til Tannishus. Fantastisk sted med dejlige lejligheder. Godt udgangspunkt for mange udflugter: Skagen, Ørnereservatet, Hirtshals, Grenen for at nævne nogle. Og selvfølgelig stranden tæt på

Dato for ophold: oktober 2019
1  Tak, hyldstrup
Tannishus, Gæsteansvarlig hos Hotel Tannishus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. december 2019

Hej
Mange tak for din positive anmeldelse. Vi sætter stor pris på din besvarelse og håber at se jer igen.

Anmeldt d. 3. september 2019 fra mobile enheder

Som de sidste mange år, var vi igen et par dage i Tannishus. Det er den perfekte afslutning på en ferie. Her kan man Rigtig slappe af.

Man må ikke glemme at købe en is, ved et af ishusene og sætte sig i klitterne og vente på at solen siger god nat.

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, miriamhinz
Anmeldt d. 4. juni 2019 fra mobile enheder

Værelserne fine, men sært med morgenmad man selv skal hente. Ingen juice til børnene og bollerne var bare Hatting-lignende brød, man skulle varme på brødrister.
Aftensmaden var da ok, selvom jeg tvivler på, den såkaldte perlehøns var andet end kylling. Da vi havde siddet 1,5 time med 4 børn, havde vi stadig ikke fået andet en forret, da der var to selskaber og for lidt personale.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, blicher-design
Anmeldt d. 3. marts 2019

På dette hotel er der i årets første måneder fantastisk tilbud med to overnatninger - med opredning - håndklæder. Desuden bydes man velkommen med et lille udvalg af kaffe, the og lidt sødt. Morgenmad i restaurationen og lørdag aften en lækker to-retters middag. Det indvendige swimmingpool er tydeligt nyrenoveret og lækkert. Alt til en meget favorabel pris.

Dato for ophold: marts 2019
Tak, Flemming S
Anmeldt d. 14. januar 2019 fra mobile enheder

Vi købte et billigt weekendophold inkl 2 retters aftensmad. Vi havde egentlig ikke de store forventning til stedet, men blev virkelig positivt overrasket over det meste. Stor lejlighed, dejlig beliggenhed og virkelig god mad i restauranten. Absolut ikke sidste gang vi benytter tannishus. Ligger 200 meter fra den skønneste sandstrand

Dato for ophold: januar 2019
Tak, Steffen H