“Familievenlig og lækker campingplads!”
Anmeldelse af Aabo Camping

Aabo Camping
Vi kan ikke finde priser for dette indkvarteringssted
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i Tversted
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Aabo Camping
Vurderet som nr. 1 ud af 4 specialiseret indkvartering i Tversted
Anmeldt 7. september 2016 fra mobile enheder

Jeg er kommet på Aabo Camping i rigtig mange år, både som barn og voksen, og jeg bliver aldrig træt af den campingplads. Jeg elsker det liv der er på pladsen, de lækre badefaciliteter og i særdeleshed det store vandland, hvor min familie og jeg har tilbragt rigtig meget tid. Jeg anbefaler altid Aabo Camping når venner og familie skal holde ferie i Danmark. Dertil er naturen jo også skøn i det nordjyske!

Overnattede: Juli 2016, rejste som par
Tak, MetteFR
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 5. september 2016

Vi har været på Aabo Camping i Nordjylland i sommeren 2016, og kan VARMT anbefale stedet. Det er en dejlig plads med gode køkkenforhold og et super fint vandland.

Campingpladsen ligger tæt ved vandet og tæt ved både hyggelig fiskerestaurant og kro. På pladsen er der også et pizzeria hvis man skal have noget hurtigt, nemt og lækkert mad, og det kan også anbefales.

Camping pladsen ligger højt oppe i Nordjylland, og dermed også relativt tæt ved Skagen, som er hurtigt tilgængeligt med bil. Kan også anbefales.
Hirtshals er i cykleafstand og også et besøg værd med hyggelig gågade og gode restauranter ud til vandet.

Hvis man har børn er pladsen også rigtig god med både hoppepude, minigolf og findt vandland med vandrutchebane.

Vi kommer helt sikkert igen. :)

Mvh. Anders

• Overnattede: August 2016, rejste som par
Tak, Anders-K-G
Anmeldt 1. august 2016 fra mobile enheder

Rigtig god familie campingplads, med udendørs svømmepøl med rutsjebane og ret tæt på rigtig dejlig strand. Masser af børn og gode aktiviteter.
En enkelt anke hvis man er campingvogns-nybegynder, er informationsniveau'et - det var ikke eksisterende. Vi fandt selvfølgelig ud af det efterhånden, men det kunne have været rart med informationen fra begyndelsen.

Overnattede: Juli 2016, rejste med familie
Tak, Frantzen68
Anmeldt 26. juli 2015

Dejlig indhegnet legeplads lige ved siden af gårdhave, Skønt område med gode ture over heden til det vilde Vesterhav. Godt vandland og gode sommeraktiviteter. Fine faciliteter, dog lidt larm tæt på servicebygninger i højsæson.

Overnattede: Juli 2015, rejste med familie
Tak, Malle9
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Tversted
33.7 km væk
45 anmeldelser
35.3 km væk
Dayz Grønhøj Strand Resort
Vis priser

Har du været i Aabo Camping? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Aabo Camping

Adresse: Åbovej 18, Tversted, Hjørring 9881, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Hjørring > Tversted
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 4 specialiseret indkvartering i Tversted

Er dette din TripAdvisor-registrering?