“Verdenskøkken”

Vastardis Restaurant & Galleri Valeur
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Vi var med vore venner til torsdagens Verdenskøkken, der denne dag var helliget det iranske køkken.
Det var spændende, anderledes mad, der var velsmagende og delikat. At der også var rigeligt, gjorde jo ikke noget.
Det var også en særlig oplevelse selv at skulle åbne den valgte vin. Det har jeg i hvert fald ikke prøvet før
Og begge værtsfolk var flere gange forbi bordet med fortællinger om både maden og lokalerne
Vi kommer helt sikkert igen!

Tak, ChrisO188

Anmeldt 14. juni 2021 fra mobile enheder

En helt igennem fantastisk restaurant. Det var som at sidde mit i et kunstmuseum. Kokkens kærlighed til den mad han laver og servere er helt unik.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Fruyork
Anmeldt 16. august 2020

En oplevelse ud over det sædvanlige at spise på Vastardis!

Lækkert, smagfuldt, flot og spændende mad, som der tydelig ses og smages, at der er kræset om.
Der kræse for hver enkel kunde, af Vastardis og frue.
Hyggelig uformel og spændende omgivelser, en oplevelse ud over det sædvanlige!
Kan kun give TOP karakter og kommer gerne igen.

1  Tak, Suba63
Anmeldt 16. august 2020

Af hjertet tak for en helt igennem fantastisk menu, som var en fryd for vores øjne, som pirrede vores nysgerrige smagsløg, inden det nåede ned og gjorde maven meget glad. Med Jeres nærværende værtskab, føler man sig sat i centrum.
Disse to ting sammen gør, at vi føler at vi har oplevet og smagt noget ganske særligt. Det vil ligge sig som et godt minde, gemt dybt inde i vores hjerter.
I er jo en skjult gourmet perle, både med hensyn til mad og værtsskab
⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Tak, Roam104031
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

God mad, spisestedet er i en gammel stald der er lavet til kunstateleri, hvor al kunsten er lavet af ejeren selv. Maden er økologisk, hjemmelavet og rigtig god.

Tak, osbg

Rejsende, der kiggede på Vastardis Restaurant & Galleri Valeur, kiggede også på

Tversted, Hjørring

Har du været i Vastardis Restaurant & Galleri Valeur? Fortæl om dine oplevelser!