Anmeldt d. 23. juli 2021

Agger badehotel, ligger i den lille ferieby Agger, tæt ved Vesterhavet, ældre gammeldags hotel, har set bedre dage, venlig og hjælpsom personale, både hotel og værelser, er slidt godt og grundigt, kan bruges til en overnatning eller to, højest.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 855JohnL855
Anmeldt d. 18. juli 2021 fra mobile enheder

En overnatning på Agger Badehotel. Stedet er slidt og "træt", det kunne trænge til en kærlig hånd.
Sengene er gode.
Personalet er utrolige søde og meget imødekommende. Maden er skøn, go gamneldaws kro mad. Store portioner til en ok pris.
Der er ikke meget at se/opleve i Agger. Men man kan sætte sig ved spisestedet "Signal Masten", og nyde en lokal Thy øl, samtidig med at der kommer lidt mennesker forbi.

Værelsestip: Der er gratis P muligheder bag hotellet
Dato for ophold: juli 2021
Tak, U6771GGcharlottes
Anmeldt d. 23. juni 2021

vi kom alle på en gang i receptionen til en yderst venlig og hyggelig velkomst , viste coronapas og blev vist rundt. En dejlig stor indendørs have , hvor vi kunne sidde og hygge, Pæne værelser og utrolig lækker mad og nok af den. Tæt på indkøb og strand, og nok at se på i omegnen, Nogen tog på badetur i Hurup Bad. Absolut en god weekend, Kunne sandelig godt finde på at gøre det om. Betjeningen var suveræn god og hyggelig,

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Krista N
Anmeldt d. 18. juni 2021

Dette er en anmeldelse af restauranten, vi boede ikke på stedet.
Restauranten fremstår i sin originale stand formodentlig uden moderniseringer de seneste 15-20 år.
Tjeneren var meget professionel og loyal over for restauranten.
Vi fik rødspætter. De var gennemstegte. Muligvis var de stegt tidligere og stegt igen. De sad godt fast på benene. Dertil fik hver person 8-9 meget store vinterkartofler, men det var ellers sæson for nye kartofler. Der var også tilhørende rejer, der var meget optøede, dog var alt vandet fra optøningen også med på tallerkenen. Der var også dåseasparges. Det var ellers også aspargessæson. Vinen var dyr, men god.
Den 2. prik er tjenerens fortjeneste, hun gjorde sit bedste, maden giver 1 prik

Dato for ophold: maj 2021
Tak, kirskirskirs
Anmeldt d. 4. august 2020

Vi kom 6 personer til restauranten, fordi vi for 2 år siden spiste der og denne gang skulle prøve deres Stjerneskud. Det er de største portioner man kan opleve og samtidig rigtigt frisk og lækkert. Personalet var også perfekte. Med en regning på omkring 1400kr med vin og øl er absolut i den billige ende. Kan kun anbefales.

Værelsestip: Prøv deres stjerneskud, King size.
Dato for ophold: juli 2020
Tak, Scanshow