“Skønt lille sted med lækker mad”
Anmeldelse af Agger Darling

Agger Darling
Anmeldt 6. august 2021

En sand lille perle ved Agger. Fin udsigt, god og venlig service - og et køkken, der leverer lækre og kreative retter lavet med gode råvarer. Kan varmt anbefales!

Tak, ThomasLauritzen

Anmeldt 6. august 2021

Vi fik virkelig dejlig mad efter en forvirret start, hvor vi ikke kunne få menuen til os 5 voksne, fordi børnene ville have pizza. Desuden var præsentationen af maden og mulighederne totalt forvirrende, fordi den var alt for hurtig og jappende. Mere ro på det, og større fleksibilitet med hensyn til menubestillingen ville have givet os en bedre oplevelse og sparet os for at starte med at blive irriterede. Men som sagt var maden perfekt.

Tak, gudrunmargrethem
Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig mad, flot udsigt og sød betjening. Det eneste jeg har at udsætte er, at blomsterne i vasen var visne og vasen tør for vand - men der er vel en der har været tørstig ;)

Tak, Voyage29225874697
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Det var en stor fornøjelse at spise på Agger Darling. Maden var lækker. Det var småting som at brødet ikke var lunt og kødet var lige til den kolde side. Men smagen og kvaliteten af resten opvejede det med længder.
Servicen var forholdsvis neutral. Ingen fejl, men heller ikke noget man husker.
Vi kommer glædeligt igen

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 993signemarieh
Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt og rart sted, med sødt personale.
Vi fik “Darling menu”, da vi gerne ville overraskes. Det var lækker mad - men vi havde forventet en del mere fisk i deres menu, end tilfældet var. Der var kun pil-selv rejer - hvilket var ærgerligt, når man tænker på stedets placering. Der burde være rig mulighed for frisk fangst dagligt, og det undrede os, at fisk ikke havde større plads i menuen, når stedet ellers har mange fiskeretter på dagens tavle.
Der var lam til hovedret - det var desværre lidt tørt.
Men ellers en dejlig oplevelse.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, OnAir13980502769

Rejsende, der kiggede på Agger Darling, kiggede også på

Har du været i Agger Darling? Fortæl om dine oplevelser!