“Det blev en Heavy Agger Hotdog.”
Anmeldelse af Vesterhavshytten i Agger

Vesterhavshytten i Agger

Vi skulle have et let måltid og havde kørt forbi mange lukkede restauranter ...en mandag.
Så landede vi her og så den opreklamerede Heavy Agger HotDog. Den var stor og dyr og så fik vi den oplevelse. Blev vi mætte? Ja, godt og vel.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 748Rita

Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Altid gode is og sød betjening. Vi er altid glade for at komme der. Vi kan varmt anbefale det til enhver.

Tak, PJonasL
Anmeldt 26. juli 2019 fra mobile enheder

Først købte vi en softice-45kr for en meget lille, var så skuffet, dyrt og helt til grin. Senere fik jeg vegetarburger til 73kr,-den smagte virkelig dårligt-min mands grillmad var ok. Fadøl var ikke kold og cola zero var helt sikkert en kopi-den var ikke særlig kold og smagte ikke godt. Live musik trak lidt op. Men sikken skuffelse. Vi kommer ikke igen.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, pia qvolsbæk m
Anmeldt 27. marts 2019 fra mobile enheder

Vi skulle have mad min lille familie og jeg selv. Vi bestilte fiskefilet til min lille datter, hvilket i sig selv var godt nok trods det nok har været fra frost. MEN ribbensandwich som min kæreste og jeg fik, kunne være lavet bedre. Ribbenstegs stykkerne var friturestegte og derfor tørre.. Bollen var tør og blev kun holdt sammen af dressingen der blev tilføjet.. ☹️

Trist men dog positivt med økologisk saft

Dato for besøg: marts 2019
Tak, mrtoby90
Anmeldt 1. august 2018 fra mobile enheder

Stedet er godt placeret ved klitterne i Agger. Vi var nu mest tørstige så fik en god Thy pilsner.Men kiggede da lige på spisekort og også på det der blev serveret. Portioner er pæne stor og man kan faktisk købe den største hotdog jeg nogensinde har set.Kunne se flere delte denne hot dog få stor var den

Dato for besøg: juli 2018
Tak, JetteKolding

Rejsende, der kiggede på Vesterhavshytten i Agger, kiggede også på

Har du været i Vesterhavshytten i Agger? Fortæl om dine oplevelser!