“Frokost”

Thorupstrand Fisk & Delikatesse
Anmeldt 19. august 2019 fra mobile enheder

Vi fik de lækreste fiskefileter og hjemme skårne kartofler.
Alle der sad omkring os var meget tilfredse.besøger helt stedet igen.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Olebalshoj

Anmeldt 23. juli 2019

Vi, fire personer, lagde vejen forbi denne herlige julisommerdag til frokost, hvor der var kø! Der er borde indenfor på første sal og en række borde og bænke udenfor.
Man kan købe fisk med hjem til tilberedning, takeawayretter samt købe retter til at spise på stedet.
Vi valgte det sidste og købte to x fiskefileter på rugbrød og to x fish&chips.
Alt var i orden og af god kvalitet; fisken var fin og tilbehøret var ligeledes super kvalitet.
Vi fandt en plads i læ for vinden udenfor og nød en herlig frokost. Det var alletiders supplement til at opleve bådene på stranden og miljøet på Thorup Strand, som man ikke er i tvivl om, er en arbejdsplads og ikke (kun) til pynt.
Det giver en helhedsoplevelse, og såvel restauranten som omgivelserne er værd at aflægge et besøg!

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, MarianneJ597
Anmeldt 21. juli 2019

Spiste i havnen i Thorupstrand, dejlig fisk og gode fritter, og nød udsigten ud over vesterhavet. Spiser der hver gang vi er på de kanter

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Lis L
Anmeldt 4. juni 2019

Der var travlt, men en rigtig sød pige til at klare al travlheden. Maden var en fornøjelse og smagte rigtig godt. Dejlig oplevelse.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Francicella
Anmeldt 6. april 2019 fra mobile enheder

Vi havde en rigtigt hyggelig frokost med udsigt til stranden og de berømte kuttere.

Vi valgte fiskefilet og fik en tallerken med 2 skriver rugbrød, godt smør, mormorsalat og en hjemmelavet remoulade som var helt fantastisk!

En lidt lille fiskefilet, men remuladen og omgivelserne vejede godt op.
Vi fik en oplevelse og en god frokost samtidig.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Isant72

Rejsende, der kiggede på Thorupstrand Fisk & Delikatesse, kiggede også på

Thorup Strand, Vesthimmerland Municipality
Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Slettestrand, Jammerbugt Kommune

Har du været i Thorupstrand Fisk & Delikatesse? Fortæl om dine oplevelser!