“Her fik vi os et par fiskefrikadeller.”
Anmeldelse af Vesterhav's Cafeen

Vesterhav's Cafeen
Anmeldt 20. september 2020 fra mobile enheder

Her fik vi os et par fiskefrikadeller med brød og remoulade, som vi kunne nyde udenfor med udsigt udover havet, havnen og ravsamlerne, der søgte lykken i havkanten.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 748Rita

Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Så fik vi prøvet luksus stjerneskud og smørstegt rødspætte på Vesterhav’s Cafeen, og hold da op, hvor var det godt
Vi er så mætte og det smagte vidunderligt
Jeg tror, at det er det bedste stjerneskud, som jeg nogensinde har spist.
Kæmpe anbefaling herfra

Tak, MadsiMikkel
Anmeldt 10. august 2020 fra mobile enheder

Vi valgte stjerneskud, som smagte middel, fiskefileten var klart bedre end billige frosne. Cafeen ligger godt ved havet.

Tak, pia qvolsbæk m
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækre fiskefrikadeller men en lidt sløv salat. Ellers var det en hyggelig beliggenhed lige ud til havnen.

Tak, 700suzanp
Anmeldt 16. juli 2020

Chips og fish, hvor fiskene var stegt rigtigt, venlig og hurtig betjening. Blandet publikum med lokalt indslag

Tak, Margrethe S

Rejsende, der kiggede på Vesterhav's Cafeen, kiggede også på

Har du været i Vesterhav's Cafeen? Fortæl om dine oplevelser!