“Frokost”
Anmeldelse af Vesterhav's Cafeen

Vesterhav's Cafeen
Anmeldt 10. august 2020 fra mobile enheder

Vi valgte stjerneskud, som smagte middel, fiskefileten var klart bedre end billige frosne. Cafeen ligger godt ved havet.

Tak, pia qvolsbæk m

Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækre fiskefrikadeller men en lidt sløv salat. Ellers var det en hyggelig beliggenhed lige ud til havnen.

Tak, 700suzanp
Anmeldt 16. juli 2020

Chips og fish, hvor fiskene var stegt rigtigt, venlig og hurtig betjening. Blandet publikum med lokalt indslag

1  Tak, Margrethe S
Anmeldt 8. januar 2020 fra mobile enheder

Som par har vi flere gang spist på Vesterhavscafeen i Vorupør.
Her er burgere, grillmad, fisk og bøf - noget for enhver smag.
Maden bestilles ud fra et let overskueligt menukort. Der bliver udleveret en ‘alarm’, der buzzer, når maden er klar. Der er ikke lang ventetid på maden.
Maden er anrettet smukt og ser indbydende ud. Oftest har vi spist Plankebøf og Stjerneskud. Det er kæmpe- portioner, og man bliver dejligt mæt deraf.
Stemningen på stedet er god og afslappet. Man sidder ved forholdsvis mange små borde, der dog også sættes sammen til længere borde, dersom man ønsker at sidde et større selskab sammen.
Toiletforholdene er fine, betjeningen venlig.
Efterfølgende rydder man selv sit bord af og stiller service på et stativ.
Der er fra de fleste borde en flot havudsigt - og man kan de molen, hvorpå mange går tur. Dejlig atmosfære udenfor, der smitter af, så der er en afslappet og god atmosfære indenfor.
Er dejligt sted at vende tilbage til.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Birgitte M
Anmeldt 18. november 2019 fra mobile enheder

Lækker burger. Al maden så virkelig lækker ud. Mange retter med fisk i stil med stjerneskud. Det prøver jeg næste gang.
Cafeen er hyggelig og ligger helt ud til havnen og vandet.

Dato for besøg: november 2019
Tak, louisecD4077TJ

Rejsende, der kiggede på Vesterhav's Cafeen, kiggede også på

Har du været i Vesterhav's Cafeen? Fortæl om dine oplevelser!