“Her serveredes mad-pandekager.”
Anmeldelse af Pandekage-hjoernet

Pandekage-hjoernet

Her serveredes mad-pandekager. Der var en del muligheder, - vi valgte med kylling i. Service var tilfredsstillende.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 748Rita

Anmeldt 8. august 2020 fra mobile enheder

Fik pandekage med kylling. Rigtig godt..! Hurtig servering. Kun små sodavand. Hyggelig atmosfære. Kan anbefales.

Tak, 405lassea
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækre pandekager til en overskyet dag. Den helt klassiske med citron og sukker var god, pandekagen med dagens sirup var også anbefalelsesværdig og kaffen var også rigtig lækker. Pandekagerne var god kvalitet og havde den helt perfekte konsistens.

Tak, 700suzanp
Anmeldt 8. juli 2020

Der var over 30min ventetid på pandekager, ekstremt lang kø, og pandekagerne er meget dyre. Ejeren af stedet dukkede op, og var sur, og ikke spor venlig. Jeg håber ikke at hendes ansatte skal lære service af hende, for det har hun ikke forståelse for! Sidste gang vi kommer der, og vil ikke anbefale det!

Tak, Senorita_r
Anmeldt 15. januar 2020

På tur med tre børn var Pandekage-Hjørnet et oplagt sted at stoppe.
Udemærkede pandekager, men ikke noget specielt.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Jannick H

Rejsende, der kiggede på Pandekage-hjoernet, kiggede også på

Har du været i Pandekage-hjoernet? Fortæl om dine oplevelser!