“Slet ikke pengene værd”
Anmeldelse af Brasserie Landal Seawest

Brasserie Landal Seawest
Beskrivelse: Kom og oplev vores helt nye madunivers. Her kan du nyde lækre måltider i de fantastiske omgivelser ved vores nye brasserie. I brasseriet er den omkringliggende natur tænkt ind i indretningen og i retterne, så der både er godt til øjnene og til ganen. Prøv også snackbaren, hvor du altid kan finde noget til den lille sult eller til at tage med på farten.
Anmeldt 28. januar 2020

Vi havde bestilt bord både til fredag og lørdag.
Fredag er deres ala carte, det er okay mad. men betjeningen er ubeskrivelig, der er slet ikke styr på noget.Der var ikke travlt. De trænger vist til en oplæring. Måtte op 3 gange med sodavand, da den var løbet tør og smagte af danskvand, der var andre der også klagede, før der skete noget.
Lørdag er buffet dag, åh hvor ville jeg ønske, vi selv havde lavet mad.
Vi får anvist en bord i hjørnet, da der er gået 15min. finder jeg en personale og spørg om vi må bestille, da vi får drikkelse, er det et glas vin og en sodavand (Vi er 3) vi bestilte en flaske vin, så der gik jo lige lidt mere tid. Nå så er det maden, ledte efter sprit til hænderne, men nej intet. Der var tomme skåle og fade, det mad der var var ikke varmt men kun lunt. Brødet var først tørt franskbrød og små lyse boller der nok var varmet for anden gang.
Larmen er ubeskivelig, synd de har rykket det ned fremfor da det lå oppe øverst.
Slet ikke pengene værd 189kr voksne/89kr børn.
Kan ikke anbefales

3  Tak, MetteGehring

Anmeldt 12. januar 2020 fra mobile enheder

Vi tog en pizzabuffet til frokost som var ganske udemærket. Lidt langsom opfyldning af nye pizzaer.
Betjeningen var nærmest ikke til stede men vi fandt da nogen at betale til inden vi gik.
Har en del ala carte retter.

Tak, svendk2017
Anmeldt 26. december 2019 fra mobile enheder

Når man skal slappe af i Vestjylland nær Vesterhavet ligger dette vandland fint placeret mellem Nørre Nebel og Nymindegab. Her er mange hytter hvir man har fine overnatnings faciliteter. Man kan slappe af i der dejlige brasseri der serverer udmærket mad til rimelige priser! Et besøg værd især ved dårligt vejr.

Dato for besøg: december 2019
Tak, brixq2019
Anmeldt 1. oktober 2019 fra mobile enheder

Akustikken er forfærdelig. Der er bare rigtig meget larm, og ikke at sted man sidder og nyder maden. Ok mad men ikke noget prangende ved buffen

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, TrineTI
Anmeldt 18. september 2019

Der var flag og blomster på bordet.
Rigtig lækkert mad og god service. Dejligt område hvor der var god plads til børnene.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Anni P

Rejsende, der kiggede på Brasserie Landal Seawest, kiggede også på

Nørre Nebel, Varde

Har du været i Brasserie Landal Seawest? Fortæl om dine oplevelser!