Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Altid en stor fornøjelse at besøge NYMINDEGAB KRO.
Vi havde 2 skønne dage på kroen her i August med skøn mad og vin
Fik en udsøgt service i receptionen, ved ankomsten, som altid.
Og aftensmaden var virkelig spændende begge dage
De havde selvfølgelig også min ynglings vin i kælderen
Vi vil gerne komme igen

Dato for ophold: august 2021
Tak, Skatten
Kristoffer Vig, Gæsteservice/reception hos Nymindegab Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2021

Hej Skatten

Mange tak for den fantastiske anmeldelse.
Vi har også altid stor fornøjelse af Jeres besøg.

Det er super dejligt, at vi stadig har din ynglings vin.
Så håber jeg også vi har den næste gang i besøger os.

Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Det var vores første besøg på Nymindegab Kro. Og det bliver med garanti til flere ophold her. Vi havde booket et værelse med udsigt og en fem retters gourmet menu.

ALT spillede bare maksimalt. Lige fra den venlige og personlige modtagelse ved ankomst til betjeningen i restauranten. Virkelig god mad og vin, som blev kyndigt håndteret af tjenerne. Det var det bedste måltid, som vi har fået i lang tid.

Inden middagen nød vi et par drinks på kroens terrasse, hvor der er en fantastisk udsigt mod Vesterhavet.

Morgenmaden var tilsvarende god med mange lækkerier.

Så vi kommer tilbage på et tidspunkt.

Dato for ophold: august 2021
Tak, K1343SLlarsl

Hej K1343SLlarsl

Mange tak for alle de rosende ord.
Vi er super glade for, at I nød hele opholdet hos os i Nymindegab.

Jeg skal nok give Jeres flotte ord videre til resten af personale.
Det er altid hyggelige, at starte aften med en cocktail til cosy hour.

I skal være hjertelig velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 4. august 2021

Dejlig miniferie med fantastisk udsigt. Værelse med gode senge og fred og ro.
Lækker gourmet mad serveret med smil og lune.
Overalt venlig og yderest kvalificeret personale.
Hyggelig hotel hund gjorde atmosfæren i receptionen hjemlig.

Værelsestip: bestil værelse med udsigt
Tak, scsteenholt

Hej SC Steenholt

Mange tak for den fantastiske anmeldelse.
Vi er utrolig glade for, at I har nydt alt fra værelset, restauranten, personale og til Aiko.
Jeg håber I kunne finde på, at ligge Jeres veje forbi Nymindegab en anden gang.

Anmeldt d. 4. august 2021

Dejligt sted med hjælpsom personale og skøn mad.og klar til at lave menuen om da der var en som ikke kunne lide fisk. Skønt område med masser at se på, bl.a hvide sande og Bork havn og ikke mindst Vester havet. A

Værelsestip: Udsigt over fjorden
Tak, NinaK2802

Hej Nina

Mange tak for den super dejlige anmeldelse.
Ja, Nymindegab ligger som et smørhul midt mellem alle de forskellige turist hotspot.
Det er rigtig dejligt, at I nævner vores personale - de er grundstenen i vores lille kro.

Jeg håber I kunne finde på, at bruge os som base en anden gang.

Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

kulinariske oplevelse, som vi har haft på en dansk kro.

Vi havde booket et 5- dages ophold med 3 retters menu efter kroens valg. Så vi fik 5 forskellige smagfulde oplevelser.

Inden serveringen blev vi kyndigt vejledt i et eventuelt valg af vin fra kroens store vinkort.

Alt var veltillavet, flot anrettet og smagte vidunderligt. Alle retter blev ved serveringen behørigt præsenteret af personalet.

Vi sender masser af roser til teamet i køkkenet, men også til alle tjenerne for en nærværende, uformel og rigtig god service.

Værelset var OK, dejlig,seng, men til et 5 dages ophold kunne vi godt have brugt lidt mere skabs/skuffeplads. Wifi på værelset er ikke det bedste.

Dejlig morgenbuffet, hvor der ikke manglede noget.

Vi følte os velkommen fra 1. dag, lige fra modtagelsen i receptionen til vi igen tjekkede ud.

Vi kan kun anbefale et ophold på kroen og i særdeleshed kroens restaurant.

Det var vores første ophold, men det bliver ikke det sidste.

Tak, Michael K

Hej Michael K

Mange tak for de utrolig rosende ord.
Vi er super glade for, at I har nydt alle middagene i restauranten.
Jeg skal nok lige få tjekket vores wifi, for det burde der ikke være problemer med.

I skal være meget velkommen en anden gang.