Anmeldt d. 21. september 2020

Dejlig modtagelse i hyggelige omgivelser.
Maden er helt sikkert en oplevelse og med dygtigt personale.
Kan varmt anbefales til forkælelse af gane og mave.
Naturen indbyder til gåtur og her kommer den naturlige sult til de gastronomiske oplevelser.

Værelsestip: Værelser mod vest er med udsigt til åbent landskab.
Dato for ophold: september 2020
Tak, FamilienA1
Kristoffer Vig, Gæsteservice/reception hos Nymindegab Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hej FamilienA1

Mange tak for den utrolige dejlige anmeldelse.
Vi er alle rigtig glade for, at I havde en dejlige oplevelse hos os i Nymindegab.
Jeg håber vi ses en anden gang.

Anmeldt d. 10. september 2020

Er flere gange igennem årene kørt forbi her og tænkt: Det skal prøves.
Nu fik vi det så gjort. Forventningerne blev indfriet. Hyggeligt, stille og roligt. I den gamle/oprindelige afdeling er det lidt af en tidslomme. "Badehotellet" igen. På kanten af verden. Den fortravlede verden imod øst, klitterne, havet og stilheden imod vest. Vi så kun imod vest !!
Stor imødekommenhed, venlighed og snakkesaglighed, på den gode måde.
Maden var et kapitel for sig. Langt over forventning. Vi frabad os på forhånd kød og selvom den ene af os faktisk er kødspiser fik vi meget fin mad, fisk og grønt. Vinkortet er et kapitel for sig. Meget varieret, stort udvalg. Som at sende en lille dreng ind i en legetøjsforretning. Til meget rimelige priser.

Værelsestip: Fred og ro med storslået natur
Tak, clmu2019
Kristoffer Vig, Gæsteservice/reception hos Nymindegab Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. september 2020

Hej clmu2019

Mange tak for de rosende ord.
Vi er rigtig glade for, at I har nydt besøget hos os i Nymindegab.
Det er super lækkert, at du bemærkede vores vinkort, vi er også stolte af det.
Vi glæder os til at byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 8. september 2020

Vi havde et arrangement på Nymindegab med 20 Morgan biler og 39 personer. Vi havde 2 overnatninger.
Det blev en stor succes.
Vi har fået så mange roser på E-mails fra deltagerne vedrørende naturen, som vi kørte igennem og om kroen. Det går på kroen, dens beliggenhed med fantastisk udsigt, værelserne, maden og den venlige betjening. Kroen har naturligvis været med til at deltagerne har været meget tilfreds med arrangement.
Venlig Hilsen
Ole Cramer Nielsen
PS. Hils den fantastiske Schæferhund.

Tak, VIGO6
Kristoffer Vig, Gæsteservice/reception hos Nymindegab Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. september 2020

Hej Ole

Mange tak for de rosende ord og dejlige mails.
Vi er alle super glade for, at I har nydt besøget hos os i Nymindegab.
Det var også et imponerende syn, da I alle have parkeret foran Kroen.

Jeg skal nok give roserne videre til hele personalet.
Vi hår I kunne finde på at besøge os en anden gang.

Anmeldt d. 5. september 2020

Vi havde et dejligt værelse med smuk udsigt til klitter og fjord. Meget imødekommende og serviceminded personale. Maden var rigtig god, og skal vi forklare 4 og ikke 5 stjerner to små ting: Madrasserne var vi ikke så tilfredse med og brødet i restauranten levede ikke op til det øvrige høje niveau af aftensmaden.

Værelsestip: Det er værd at give lidt ekstra for den smukke udsigt
Tak, peskepc
Kristoffer Vig, Gæsteservice/reception hos Nymindegab Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. september 2020

Hej peskepc

Mange tak for de 4 dejlige stjerner.
Vi er super glade for at, du har nydt besøge og vores personale.
Jeg er selvfølgelig ked af, at du ikke syntes om couvert brød, brødet er ellers noget vi får stor ros for.
Jeg håber, at du kunne finde på at besøge os en anden gang.

Anmeldt d. 5. september 2020 fra mobile enheder

Dejligt moderne værelse med dejligt bad, dog ikke med udsigt, men det var der i rigt mål i restauranten.

Maden var udsøgt og særdeles veltillavet og med gode og dejlige råvarer. Alt i alt en rigtig god oplevelse. Og vinkortet var en oplevelse - sjældent finder man så omfangsrig og velassorteret et vinkort.

Absolut anbefalelsesværdig!

Dato for ophold: september 2020
Tak, 180.747
Kristoffer Vig, Gæsteservice/reception hos Nymindegab Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. september 2020

Hej 180747

Mange tak for den dejlige anmeldelse.
Jeg er rigtig glad for, at I har nydt Mikes sammensætning af vinkortet.

Jeg håber I kigger forbi en anden gang.