Anmeldt d. 3. august 2020 fra mobile enheder

På cykeltur rundt om Ringkøbing Fjord, gjorde vi ophold på Nymindegab Kro - vi fik en “pakke” med overnatning, morgenmad og en 3-retters menu (efter kokkens valg) - alt var særdeles i orden, det samme gjorde sig gældende i såvel reception som bar.

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, 895vibekes
Kristoffer Vig, Gæsteservice/reception hos Nymindegab Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. august 2020

Hej Vibeke

Mange for den dejlige anmeldelse.
Vi er rigtig glade for, at I tog turen rundt om Fjorden og overnatterede hos os.

Jeg skal nok give Jeres roser videre til hele personalet, mange tak.

Jeg håber også, at I tager turen næste år.

Anmeldt d. 1. august 2020

Det var intet mindre end en fremragende oplevelse vi havde på Nymindegab kro.

Der er en høj service standard alle steder på kroen, venlig og imødekommende stemning i receptionen, til cocktail og ikke mindst i restauranten, bare skønt.

Gode værelser med alt hvad man behøver, og en restaurant med skøn mad og gode vine, og en fabelagtig udsigt.

Her kommer vi tilbage.

Tak, olni04
Kristoffer Vig, Gæsteservice/reception hos Nymindegab Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2020

Hej Olni

Mange mange tak.
Det er fantastisk dejligt at læse om Jeres oplevelse hos os.
Jeg skal nok give Jeres roser videre til resten af personalet.
I skal være hjertelig velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Man føler sig meget velkommen på dette skønne hotel. God og venlig service og ikke mindst fantastisk dejlig mad i restauranten med Danmarks smukkeste udsigt. Godt udgangspunkt for ture i området. Glæder mig til at komme tilbage.

Tak, Aksarbe

Hej Aksarbe

Mange tak for den dejlige anmeldelse.
Vi er super glade for, at I har nydt Jeres ophold hos os.

Jeg håber også I kunne finde på at besøge os en anden gang.

Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Nymindegab Kro ligge helt ude ved kanten til det brusende Vesterhav. Vi har bestilt et weekendophold som inkluderede vores hund og vi blev alle taget hjerteligt imod. På værelset lå der en lille gave til vores hund sammen med et hundetæppe og vi fik et fast bord i baren, hvor vi kunne spise og have vores hund med os. Hvor var det et fantastisk sted. Dygtige kompetente tjenere som rådgav os til dejlige vinoplevelser til vores menu, lækker lounge med hyggemusik og gode cocktail og ikke mindst den unikke natur og de mange indbydende gåture.

Tak, Vildeoplevelservente

Hej Vilde

Mange tak for den dejlige anmeldelse.
Det er rigtig dejligt, at I alle 3 har nydt besøget hos os i Nymindegab.

Jeg skal nok give Jeres roser videre til resten af personalet.

Håber I kigger forbi en anden gang.

Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

2 dags ophold på Nymindegab kro. Beliggenheden er fin med mulighed for god udsigt over Ringkøbing fjord. Og nemt med cykel- eller gåture fjordrute 1, eller for de mere entusiatiske på cykel, 110 km rundt om Ringkøbing fjord.
Stedets aftenkøkken er helt vildt godt. Vi fik første aften 2 retter, og der var gode smagfulde retter, tak til køkkenet . Næste dag fik vi fire retters menu, og der kan kun siges et STORT tak til køkkenet for de fire retter. Køkkenet imponerede igen. Meget smagfuld mad
Og stort tak, ligeledes til stedet personale, alle imødekommende og serviceminded, prikket over i’et ift dejlige oplevelser. Eneste minus er, at stedets morgenmad er lidt skuffende sammenlignet med aftenkøkkenet. Der kunne måske være lige så god kvalitetsbevidsthed, de fleste morgenboller var fryse rundstykker. Vi fandt dog også nogle morgenboller , som smagte hjemmebagte. Men selvfølgelig: smag og behag:-) Men alt i alt anbefaling herfra, særligt grundet aftensmaden

Tak, 816meretes
Kristoffer Vig, Gæsteservice/reception hos Nymindegab Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juli 2020

Hej Merete

Mange tak for den dejlige feedback.
Jeg vil med glæde giver Jeres roser videre til køkkenet og resten af personalet.

Jeg må dog sige, at vi kunne aldrig finde på at serverer fryse rundstykker.
Hver dag laver køkkenet friske rundstykker som koldhæver natten over.
Om morgen bager vi dem, så der er altid frisk bagt morgenbrød.

Jeg håber dog, i kunne finde på at besøge os en anden gang.