Anmeldt d. 3. august 2021

Vi 10 familiemedlemmer tilbragte 5 dage i Landal SeaWest. Huset havde kvm til at rumme os alle men var meget lydt!
Sengene var dårlige og med pletter fra diverse! på madras og dyne.
Badelandet var uhumsk! Jeg så ikke én gang nogen spule gulve selvom de trængte!
Tider til Badelandet skulle (på rimelig vis) bookes på forhånd grundet corona, men vi kunne pr. husstand kun booke én tid af gangen, hvilket var noget bøvler, når man har børn i forskellige aldre med forskellige ønsker/behov.
Fitness var lukket hele ugen og restauranten havde kun åbent nogle få dage.
Alt i alt en skuffende oplevelse!

Dato for ophold: juli 2021
Tak, dorteelisabethd
Anmeldt d. 12. juli 2021

Ved ankomst var der ikke gjort rent. Gamle madrester og brugt sengetøj!
Måtte henvende os til personale flere gange inden rengøringen kom. Så hele ankomstdagen var ødelagt.
Personalet er ikke serviceminded og nogle direkte provokerende.
Man kan først spise fra kl 20 hvilket ikke er okay for en børnefamilie!
Et meget skuffende ophold jeg ikke vil anbefale til andre.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, torbeng431
Anmeldt d. 11. juli 2021 fra mobile enheder

Umiddelbart et rigtig hyggeligt/dejligt sted, men..........
Ingen mælk, smør mm i butikken fra morgenstunden af. Ikke nok morgenbrød.
Manglende service fra personalet. Ungt, udenlandsk og u-op-lærte personale.
Butikken skulle åbne kl 7.00, men 7.10 var dørene endnu ikke åbnet. Og ved forespørgsel omkring åbning af butik, var svaret, at de havde meget travlt.
Manglende rengøring i huset - møg beskidte vinduer, gammel slikpapir på hems, spindelvæv og umiddelbart ikke rengjort under sofa i lang tid.
Badelandet havde ingen sæbe i dispenser i baderummene. Flere ting i badelandet virkede ikke.
Ovennævnte ting gør, at man ikke umiddelbart anbefaler stedet til andre.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, miac827
Anmeldt d. 29. juni 2021 fra mobile enheder

Slidt, ugemytlig lejlighed. Sengetøj, dyne, hovedpude slidt i klumper - medbragte mit eget, blev alligevel bon’et for linned, trods det at havde fået lovning i receptionen ikke at skulle betale for det.
Rejste halvanden dag før bookingen udløb, fik ingen refusion, blot faktura på el/vand/linned. Kommer ikke der igen. Har betalt det dobbelte af den tilbudspris de kørte med på ankomstdagen, blev nægtet opgradering.

Værelsestip: Kun for børnefamilier
Dato for ophold: maj 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Lonelys
Anmeldt d. 27. juni 2021 fra mobile enheder

Sengelinned manglede, selvom vi skulle betale for det ved bestilling. Var oplyst at der var indkøbsmulighed og take away på resortet, men indkøb var lukket pga renovering, og take away kunne først bestilles efter kl. 20 - ikke hensigtsmæssigt et sted med børn! Det meste personale var helt nyt og vidste ikke, hvordan de skulle vejlede eller tage imod bestilling. Aktiviteterne klart mest for børn under 10 år. Vurdering sammenholdt med pris = ca. 4500 kr. for et ophold fra fredag kl. 15 til søndag kl. 10.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Anne C