“hygge hygge hygge....”

Køkkener: Dansk, International
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Vel nok Danmarks best beliggende hotel/ restaurant, man skal unde sig at spise deres rødspætte. Maden smager himmelsk og personaler er venlige og yder en professionel service.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Lars H
NymindegabKro, Receptionschef hos Nymindegab Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. august 2016

Hej Lars H

Mange tak, tak, tak.
Det er super dejligt at I nyder vores mad, den er også lavet med kærlighed.
Jeg skal nok give Jeres ros videre til både tjenere og køkkenet.

Anmeldt 17. maj 2016

Dejlig mad og service, meget kompetent personale i restauranten. Vi boede i en skøn lejlighed med unik udsigt. Dejlig morgenmad.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Pernilla M

Hej Pernilla M

Mange tak for den dejlige feedback.
Vi er super glade for, at I har nyde Jeres besøg hos Nymindegab Kro.

Vi håber I kunne finde på at besøge os en anden gang.

Anmeldt 17. februar 2016 fra mobile enheder

Vi har fået det mest vinterlige mad og vin man kan tænke sig! Super flot anrettet og delikat smag. Alle 6 retter er små kunstværker og vinen er sublim.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Anne K
NymindegabKro, Salg hos Nymindegab Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. februar 2016

Hej anneklin

Mange tak for den fine anmeldelse.
Vi er rigtige glade for, at I har nydt og værdsat vores kreationer.

Jeg håber vi får muligheden for at servicere Jer en anden gang.

Anmeldt 12. januar 2016

Dejlig fint restaurerer hotel. Meget søde personale , og meget serviceminded . Nytår blev fejret med meget lækker eftermiddag kaffe med alt hvad hjertet kunne begære. 6 retter menu om aften, meget lækker og veltilberedt , og spændende mad. Fantastisk vinmenu. Dejlige værelser , hyggelige.

Dato for besøg: december 2015
Tak, Mette W
NymindegabKro, Salg hos Nymindegab Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. januar 2016

Hej Mette W

Mange tak for den fine anmeldelse, det er dejligt at du har haft lyst til at skrive om din oplevelse.
Vi er super glade for, at I nydt Jeres nytårsaften. Jeg håber I kunne finde på at besøge os en anden gang.

Anmeldt 26. oktober 2015 fra mobile enheder

En super oplevelse med gourmet mad og tilhørende vine, alt serveret og forklaret på smukkeste vis,,,,,
Bedre fås det vist ikke
Venlig hilsen
Anni Jeppesen

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Anni j
NymindegabKro, Salg hos Nymindegab Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. oktober 2015

Hej Anni J

Mange tak for anmeldsen af vores Restaurant.
Det er altid dejligt, at høre I syntes om maden og den vin vi anbefaler til.

Jeg håber I er blevet inspireret, og besøger os en anden gang.

Rejsende, der kiggede på Nymindegab Kro, kiggede også på

Har du været i Nymindegab Kro? Fortæl om dine oplevelser!