Anmeldt d. 5. februar 2017

Hotel Football er luxus på flere måder. Skal du se Manchester United eller kommer dit favorithold på besøg her er det bare en ideel beliggenhed.
Du mærker hele optakten til kampene og er hjemme på hotellet i løbet af 10 minutter og kan fortsætte den gode stemning i fodbold lounge.
Morgenbord med flere lækre menuer og på værelset er includeret fri soft bar.
Så prøv det selv om du ikke er fodboldtosset

Værelsestip: Ulige numre med udsigt til stadion
Dato for ophold: februar 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, tankerberg
Anmeldt d. 25. juli 2016

Værelserne er dejlige store, dejligt badeværelse med stor bruser, dejlig senge, tv med stor sportspakke, dejligt venligt personale. Dejlig spisestel, ligger klods op ad Old Trafford, så hvis man til kamp er der ikke langt. Kan varmt anbefales

Dato for ophold: februar 2016
  • Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, Michael S
Anmeldt d. 2. maj 2016

Dette er et ganske udmærket hotel hvis man er M.U. fan og skal se Old Trafford. Der er dog et godt stykke ind til byen, Værelserne var rigtig fine med dejlige senge. Dejlig stor bruser med hvad der skulle være. Cafeen var ganske udmærket, men en Ceasar Salad kan de altså ikke lave. Da jeg var i Manchester på forretning og ikke fodbold vil jeg nok vælge et hotel der ligger lidt nærmere byen. Men som fodboldfan må det være her man skal bo. Godt udvalg til morgenmad.

Dato for ophold: april 2016
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, annelouisenielsen68
Anmeldt d. 29. april 2016

Godt hotel ,dejlige senge.stort badeværelse m kæmpebruser.rent og pænt.Følte os velkomne.
Vindue fra loft til gulv.Udsigt mod Old Trafford.Så bedre kunne det ikke blive.Vi havde et fantastisk ophold. shuttle busser er gratis i Manchester.

Dato for ophold: april 2016
1  Tak, ingerlisl
Anmeldt d. 7. februar 2016

Super dejligt hotel med lækre og store værelser, med stort badeværelse ligeså.
God restaurant, og herlig bar i kælderen.
Ligger klods op af O.T, så hvis det er til en fodboldtur er der ikke andre alternativer, men hvis ikke udelukkende det er for fodbold, ligger det lidt langt fra centrum - dog er der busser og sporvogne i nærheden.
For Manchester United fans er dette vel et must :-)

Dato for ophold: oktober 2015
1  Tak, NartoursDk