Anmeldt d. 4. marts 2020

Pæne og rene værelser, super lækker mad, og en udsøgt morgenmad. Dertil et utroligt imødekommende personale, der hele tiden var smilende, havde overskud og var søde og hjælpsomme. Der kommer vi helt sikkert igen:-)

Dato for ophold: februar 2020
Tak, PerBak
Anmeldt d. 30. april 2019

vi havde en enkel overnatning på denne hyggelige kro. rigtig lækker aftenmad og god morgenmad med dejlig bacon og en morgen bitter. dejlig gårdhave hvor man kan nyde en øl. eller hvad man har lyst til. ligger tæt på grænsen hvis man vil shoppe noget øl og vand

Tak, 189allan
Anmeldt d. 14. april 2019 fra mobile enheder

Fruen og jeg havde købt et 2 nætters ophold gennem small Danish hotels, vi ankom en stille torsdag eftermiddag hvor kroen havde 240 mennesker booket senere, men det kunne man bestemt ikke mærke, blev modtaget med smil og rolige sind, meget imødekommende personale.

Vi boede på værelse 10 (fint værelse 4 skridt til ens bil og 5 skridt til bagindgangen) værelset var pænt, lyst og imødekommende.

Badeværelset, flot neutral moderne.
New yorker klinker på væggen og dejlig gulvvarme på en kold april morgen. Lækkert brus med stort brusehoved.

Sengen var dog til den bløde side men det er jo en smagssag.

Pga den pakkeløsning vi havde købt, var menuen sat. Skal dog dertil sige at deres ala carte menu så lækker ud, og flamberingsvogn!! Kæmpe plus.

Første aften en dejlig 3 retters med bresaola/ostecreme reduceret balsamico og parmesan chip til forret, en super lækker fyldt kotelet med svampe, ærte pure og smørstegte kartofler, en lille trio af is til dessert

Anden aften en smagsfuld løgsuppe, og en åndsvag lækker ungkvægs entrecote (som faktisk blev stegt til den temp. Som man bad om) med rodfrugt saute, is og blødende hjerte chokoladekage med lidt frugt til dessert.

Alt i alt en rigtigt lækker oplevelse begge dage, restauranten er, i mangel for andre ord..., kært og varmt indrettet, i en gammeldaws stil som passer godt til rummet. Møgfede vin karafler!

Morgenmaden blev serveret i et hyggeligt lokale med kig til haven og flammerne i pejsen, og en genistreg at have et udvalg af morgenbitter på menuen! Lækkert udvalg af lidt pålæg og oste, dejligt frisk brød, røræg/bacon/cocktail pølser, lækre syltet rødløg til ens æg(endnu en dejlig detalje), ellers alt det sædvanlige yoghurt og diverse.

Kroen ligger meget tæt på grænsen så det er nemt at lige smutte en tur over æ græns på vej hjem. Ligger fedt i forhold til motorvej osv.

Endnu en gang stor ros til personalet, meget imødekommende og behagelige mennesker. Til trods for at det var svært at få ud af dem hvor vinkaraflerne var købt ;)

Tak, heinop662
Anmeldt d. 12. april 2019 fra mobile enheder

Super dejlig oplevelse i hyggelig autentisk kro atmosfære. Selvom vi ringede en fredag aften for at så bord, var der plads.
Styr på tingene, imødekommende tjenerinde og virkelig fin mad oplevelse. Vi kommer helt sikkert igen, når vi er på disse kanter.

Tak, I1751TUmichelc
Anmeldt d. 28. august 2018 fra mobile enheder

Min mand og jeg havde en overnatning lørdag 25/8. Vi havde et gavekort på forkælelsesophold. Blev modtaget af en sød og smilende dame, der bød os velkommen, blev spurgt om den boblevin der fulgte med skulle være sød el. tør, hvorefter vi for udleveret en dejlig kold vin, chokolade på værelset. Værelset var pænt og rent med udsigt til haven.
En 3 retters middag der var udvalgt af kroen, var fantastisk og smagte dejligt, store potioner, der var virkelig kælet for det visuelle. Maden kom i passende tempo, ikke for hurtigt,men bestemt heller ikke for langsomt. Vin til fornuftige priser+ en medfølgende kande vand, dog et lille minus, 25 kr for en lokal lille flaske sodavand, kunne måske godt have kostet 10/15kr.
Morgenmadsbuffet med flere slags brød, pålæg,ost - ja man gik ihvetfald ikke sulten derfra.
Bestemt et sted man for lyst at vende tilbage til.

Dato for ophold: august 2018
Tak, 333berithh
AnitaGud, Gæsteansvarlig hos Bov Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. september 2018

Hej Berith

Tusind tak fordi du tog dig til til at skrive sådan en flot anmeldelse om os.
Det glæder mig at høre i blev modtaget af min kollega med god service og smil på læben.
Tak for din ros af maden, vores kokke går meget op i at lave maden fra bunden og kræse om den med kærlighed. Dejligt i kunne se og smage dette. Jeg vil give din ros af mine kollegaer videre til dem, det bliver de så glade af.

Det er dejligt at høre i vil vende tilbage til kroen, og det er i mere end velkommen til.
Vi glæder os til at se jer igen.

Mvh Anita