Anmeldt d. 9. december 2019 fra mobile enheder

Vi ankom til frøslev kro, et gammel hyggelig sted
og vi blev taget godt imod af en lidt ældre mand (Flemming) som fortalte om hvornår der var kaffe og mad osv..
Vi fik kaffe med tærte og creme fraiche..aftensmad forret var skøn grønssagssuppe..hovedret var oksesteg med lækre stegte kartofler og sovs og dessert var is med crunch, der var virkelig godt.. serveringen var hyggelig og gode kommentarer til alle..
Værelset var rent og fint og sengene dejlig bløde..
Morgenmaden var også godt..☕

Tak, mettehjortn
Anmeldt d. 7. december 2019

Da vi ankom fik vi anvist et standardværlse, hvor der iskoldt og meget spartansk indrettet, der var end ikke sengeborde. Vi prøvede at skrue op for radiatoren for fuld tryk, men det gav ikke resultat. Derefter spurgte vi i receptionen, om vi mod merbetaling kunne få et bedre værelse. Hun var lidt uforstående, da værelset vi havde fået netop var renoveret. Men anviste os et andet værelse, og sagde, at det var uden merbetaling. Her var der en kæmpe forskel. Det værelse vi nu fik anvist var stort og dejlig indrettet, og dejlig varm.
Middagen var meget ordinær mad. Suppe med urter og kødboller, flæskesteg serveret som tallerkenret og ris a la mande. Vi fik et glas hvidvin og en flaske ordinær rødvin til deling.
Alt i alt blev opholdet en god oplevelse til prisen.
Når man læser anmeldelserne er der åbenbart stor forskel på, hvad og hvor meget mad der bliver serveret.
Venlig betjening.

Dato for ophold: november 2019
1  Tak, LHL-DK
Anmeldt d. 7. december 2019 fra mobile enheder

Ophold i et nyrenoveret værelse.
Pænt rengjort værelse.
Dejlig forret samt 3 forskellige kødretter at vælge imellem. Diverse tilbehør. 3 forskellige desserter.
Gode vine og dessertvine
Utrolig venlig og hjælpsom personale

Tak, Thyvej
Anmeldt d. 6. december 2019 fra mobile enheder

Dejligt værelse gode senge nydeligt badeværelse. Der var dog ikke tændt for varmen. Det tog ret lang tid at få værelset varmet op.
Kaffe/the med lækre tærter med creme fraiche ved ankomsten.
Aftensmad klar suppe med grønt og kød/mel boller . Hovedret 2 skiver kalvekød med porre/kartoffelmos brun sovs og 1 champignon en gulerod ville ha pyntet. Dessert lækker creme brouille.
Fin morgenmad.
Livlig morsom krofatter .

Tak, KirstenNielsen
Anmeldt d. 18. oktober 2019 fra mobile enheder

Dejligt ophold lækker mad og drikke og en god og hurtig betjening værelserne var rene og pæne med udgang til terrasse lokalerne var rene og pæne god velsmagende dansk mad hotellet ligger i rolige omgivelser mvh Leif og Anne Kristensen

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Leif K