“Fantastisk mad og super service”

Restaurant Herregårdkælderen
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad og super service Man går ikke sulten eller tørstig fra stedet. Bestemt et besøg værd!

Tak, kathrinesn93

Anmeldt 1. august 2020

Vi overnattede i nærheden og fandt tilfældigt frem til Herregårdskælderen, som var en usædvanligt godt madsted. Vi måtte lede lidt efter stedet, men det var mere end anstrengelserne værd.
Enestående god service og meget lækker mad.

Tak, Curious29988472446
Anmeldt 28. marts 2020 fra mobile enheder

Under corona nedlukning hentede vi ‘Hjemmehygge’ som take away. Det bestod af 10 små anretninger, 3 forretter, 3 hovedretter, 2 oste og 2 desserter til en pris på 250 kr pr person. Endnu engang kan vi konstatere at de håndværksmæssige kvaliteter på Herregårdkælderen er i højsæde. For take away er det naturligvis i den dyre ende men når man sammenligner pris og kvalitet er det alle pengene værd.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, 781mettep
Anmeldt 7. marts 2020

På grund ad gode anmeldelser, kørte vi fra Fredericia af med store forventninger. Hjemmefra havde vi selvfølglig tjekket at restauranten holdt åbent.
Vi blev kl 13:45 mødt af en tjener der afviste os med ordenen. Køkkenet har desværre lukket pga et større aftenarrangemet. Samtidigt sad 10-15 mennesker og nød deres frokost.
Tænker det var en god ide at oplyse om denne lukning på hjemmesiden. Det store aftenarrangement var jo et planlagt arrangement.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Jørgen M
Anmeldt 23. februar 2020 fra mobile enheder

Endnu en gang valgte vi at spise frokost i Herregårdskælderen. Som vanligt var det en god oplevelse. Konceptet med at vælge 3 små retter virker fint - man kan for kun 30 kroner vælge en ekstra ret. Servicen er nærværende og med et glimt i øjet og stedet er charmerende.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 781mettep

Rejsende, der kiggede på Restaurant Herregårdkælderen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Herregårdkælderen? Fortæl om dine oplevelser!