111 $
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt for 14. august 2017 fra mobile enheder

Stegt flæsk er ikke at anbefale, ej heller røget flæsk eller flæskesværene. Kødet var sejt og skamstegt.
Her drejer det sig om rigelig mad, men ringe kvalitet.
Rødbeden fra glas var ok!
Betjeningen var forvirret, men ellers flinke.

Overnattede: august 2017
Tak, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt for 12. juli 2017

Har lige haft 2 overnatninger med mand og barn. Jeg må indrømme, at jeg var noget skeptisk på forhånd, efter jeg have læst mange af anmeldelserne på nettet, efter vi havde reserveret opholdet.
Men vi er alle glædeligt overraskede! Værelset var fint (gode senge og den store tv-pakke), aftensmaden var dejlig og personalet var imødekommende. Alt i alt et super ophold, og kommer gerne igen :)
Man skal ikke forvente luksus, men det lægger deres egen beskrivelse på hjemmesiden heller ikke op til.

Værelsestip: Boede i fløj med 4 sengepladser. Fint værelse med hems og stor tv-pakke.
  • Overnattede: juli 2017, rejste med familie
1  Tak, Inger B
Anmeldt for 7. juli 2017

Har været deroppe og spise 3 gange her i min ferie. Fiskebord, stegt flæsk og aftenbuffet. Det hele var super godt og personalet meget servicemindet. Der var mange gæster hvilket nok skyldes at det var vildt billigt. Bestemt et besøg værd.

• Overnattede: juli 2017, rejste med familie
1  Tak, Thomas T
Anmeldt for 9. maj 2017

Maden ok, drikkevarerne særdeles dyre, har aldrig oplevet så dyre drikkevare på en restauration før, men betjeningen, !! forvirrende og meget dårlig planlagt, man spiser i en fart, der er ingen hygge, det er som på et samlebånd på en fabrik, hurtig ind og hurtigere ud, når man skal betale, skal man stå i kø ved en kasse, det tog en halv time og få lov til at betale, det er muligt at det skulle forestille at være en hyggelig gammel kro, men " stegt flæsk aften " er ikke og anbefale.

• Overnattede: august 2016, rejste som par
1  Tak, Peter N
Anmeldt for 18. december 2016 fra mobile enheder

Vi afholdte en firmajulefrokost på Fårup Skovhus, og kan konstatere at der var rigeligt af de til julen hørende retter, anrettet som buffet og i en ok nordjysk kvalitet, på ingen måde nogen gourmet oplevelse, men kan nordjysk julefrokost være det. Til prisen får man faktisk rigtig meget for pengene.

Overnattede: december 2016
1  Tak, Per H