Anmeldt d. 7. april 2015

Alt igennem et ret kedeligt ophold. Værelset var ok størrelse (men snavset), sengen var god (men puden flad), bruseforhænget dækket af mug. Der var sparet på de helt basale ting som f.eks. sæbe i bruseren og glas til vand. Morgenmaden indeholdt ikke mere end nødvendig, rundstykker med lidt pålæg, juice fra karton og kaffe/the. Selv om vi ikke betalte mere end 700 kroner for et værelse, følte vi os lidt snydt på pengene...

Dato for ophold: marts 2015
2  Tak, malin940
Anmeldt d. 17. marts 2015

Vi var på weekend ophold med nogle venner.
Værelserne var ok, ikke pralende men fine nok til overnatning.
Der var lukket for varmen så der var hundekoldt, kun på badeværelset var der varme.
Puderne var var meget flade så vi lagde en dyne under for at få hoved lidt op.
Der var WiFi på værelserne var der blevet lovet........meeeen den holdt ikke.
Det var umuligt at komme på nettet og hvis det lykkes var vi på i et par sekunder og blev smidt af igen. Det var under al kritik, vi lever i 2015 hvor Internettet bare skal være i orden.

Dato for ophold: marts 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner
2  Tak, lindan130
Anmeldt d. 19. februar 2015

Besøgte stedet i vinterferien en torsdag aften, hvor der var stuvende fuldt i restauranten. Man fornemmer, at stedet appellerer til det lokale publikum, der var mødt talstærkt op.

Til en pris på 69,- for buffet kan alle være med, og der er lidt for enhver smag: Fisk til forret, suppe, pålægsfade, pommes frites, flødekartofler, salatbar og forskellige slags stege, som kokken skærer ud. Her mangler ikke noget, men maden er ikke rigtig lækker. Læg hertil fri softice for 15kr. - så bliver alle vist mætte.

Til gengæld er drikkevarerne dyre. Således lod regningen for drikkevarer på mere end selve maden. Vi blev der kun en time i den propfyldte og alt for varme restaurant.

Hvis man går efter kvalitet frem for kvantitet, kan stedet ikke anbefales.

Dato for ophold: februar 2015
1  Tak, Peder T
Anmeldt d. 20. juli 2014 fra mobile enheder

Har været gæst 5 dage i juli 2013.
Ok beliggenhed, ikke så langt fra god badestrand (Saltum Strand). Nem at finde og parkering ved døren.
Umiddelbart fint udvalg af retter på aftenbuffeten, men med plads til forbedringer. Pomfritterne var altid knasende tørre, de mest populære retter var ofte spist op og man skulle selv henvende sig for at få genopfyldt. (En 0,75 l. øl koster 85 kr)
Morgenbuffeten er "snæver" (uden yoghurt eller æg af nogen art). Også her er betjeningen nærmest fraværende - hvilket resulterer i manglende genopfyld - alt imens ALT brugt bestik og service står i en stak i et hjørne...
Vores 1. værelses lejlighed var relativt slidt, hvilket selvfølgelig er en ærlig sag. Men rengøringen var ikke i top (sand på gulvet og hår på afløbsristen i badet). Bruseren kunne nærmest ikke mønstre noget vandtryk, men heldigvis dog ok varmt vand. Det (meget) lille tv har 2 kanaler (DR og TV2).
Hotellet mangler i den grad et fælles tv-rum e.l., hvor man som voksen kan slappe af mens børnene sover (og dermed optager lejlighedens eneste værelse).
Men vi havde da heldigvis perfekt vejr mens vi var der..!

Dato for ophold: juli 2014
3  Tak, JBloch
Anmeldt d. 13. december 2012

hjemme lavet mad fra bunden også pålægen smager frisk og virklig godt og for 69 kr får man en virklig lækker ret mad og velsmagende i rolige omgivelser og meget snaksaglige mennesker morgen mad med hjemme lavet pålæg og frisk brød

Dato for ophold: november 2012
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger