Anmeldt d. 3. april 2018 fra mobile enheder

Spies/Sunwing burde kunne levere et ordentligt produkt og en god service, men det er ikke tilfældet. Meget ringe morgenmadsbuffet, ingen service overhovedet og manglende forståelse for, hvordan man servicerer gæster.
Samtidig tager de meget høje priser for alting på hotellet, hvilket slet ikke står mål med den service, de kan levere.
Find et andet godt sted i Thailand og undlad at vælge Spies/Sunwing.

Dato for ophold: april 2018
Tak, Rasmus H
Anmeldt d. 15. februar 2018

Som så et dejligt hotel. Lækkert det er nyrenoveret. Fin rengøringsstandard , de fleste dage fik vi rengøring ved 16 tiden....lidt sent. Morgenmad upåklagelig, spiste en del aftener på restauranten....ret smagsløse, larmende og meget dyr. Vi var på familietur med 3 børnebørn på 1 5 og 7 år de elskede det . Vi boede ved sportspoolen og adskillige gange dagligt var vi nød til at at finde et andet sted at være end ved vores bolig. Skrigende og højt råbende franske guider indtog hele poolen . Det var vand gymnastik eller andre voksne “lege” alle med få deltagere men med høj techno musik. De agerede som om de ejede det hele og det var umuligt at være i nærheden. De råbte og skreg og det var ulideligt. De må kunne gøres bedre så alle kan få den ferie de trives bedst med.....

Dato for ophold: februar 2018
Tak, Ina V
Anmeldt d. 26. januar 2018

Super fint hotel for familien med mindre børn (ml 3-8 år) Var afsted med min datter på 8 år og tilbragte mange timer ved poolen. Værelset var rent og rengøringen var i top. Spies' guider er søde og meget hjælpsomme og vigtigt kunne man mærke, at de gerne ville børnene. Stranden er super lækker men ingen strandstole, desværre. Heldigvis får man gratis håndklæder til pool/stranden, som man kan skifte så ofte som man vil, hvilket er en fantastisk service.

Der er Internet overalt på hotellet og det virker ubeklageligt :-)

Vi havde bestilt morgenmad og den var ok. Til gengæld spiser man virkeligt billigt på samme restaurant til frokost og aftensmad, hvis man ikke gider tage ind til Bangtao Village, som ligger 3 min med tuk tuk. Der er ikke meget shopping, så hvis du er til det, bør du tage til Patong eller Phuket. Der er lidt langt med børn i bilen til Patong (tager 40 min). Dette var nok det største minus ved turen, at der ikke rigtigt ligger noget i nærheden af hotellet.
Night market mandage og torsdage er ok, men ikke særligt stort. Så skal du bo på dette hotel og ikke tager turen til Patong eller Phuket, behøver du ikke have mange lommepenge med.

Jeg deltog i flere af hotellets træningshold, som jeg varmt kan anbefale. Instruktørerne er dygtige og gode til at udfordre en :-)

Har du børn over 8-9 år og rejser du alene som jeg med et barn, kan det være svært at finde legekammerater, for de fleste børn er under 6 år (i hvert fald da vi var afsted).

Men alt i alt et rigtig godt hotel. God standard, god service, men ikke et shoppe mekka for den der er til det.

Værelsestip: Vælg 1 sal med direkte udgang til poolen!
Dato for ophold: januar 2018
Tak, tinebobjerg
Anmeldt d. 16. marts 2017 fra mobile enheder

Det skal siges at vi ikke har rejst i Thailand før, derfor søgte vi også hotel af høj standard. Vi på et Royal værelse med balkon ud mod poolområdet. Vi er 2 voksne og 2 børn (6 og 9). Personalet er venligt - dog ikke super hurtige. Tør ikke tænke på hvordan det er i den virkelige højsæson. Vi er glade for at vi kun bestilte morgemadsbuffet, for kvaliteten af frokost og aftensmad er virkelig ringe. Har boet på Sunwing på både Mallorca og i Grækenland og har har maden aldrig svigtet. Så er lykkelig over at der er et forholdsvis stort udbud af gode thai restauranter i nærheden, til trods for at Spies beskrivelse siger noget andet. Hotellet er slidt og rengøringen af værelset kunne være bedre. Vi er på ingen måde en rodet familie, alle vores ting er i skabe og skuffer. Men rengøringen går meget stærkt. Vi havde troet at Sunwing var garanti for høj standard... vi er ikke enige i de 4+ stjerner, men har som sagt ikke et samlingens grundlag. Thailand er ikke Mallorca. Så derfor, hmmm.... tjaaaa... Skal lige tilføje at ferien ikke er dårlig og vi vil helt klart til Thailand igen, men vil nok lige undersøge om der er alternativer til Spies.

Dato for ophold: marts 2017
Tak, Nadja N
Anmeldt d. 18. januar 2017

Hotellet er pænt og velholdt og det har en super god beliggenhed ned til en skøn og børnevenlig strand. Her er der både mulighed for at bade og tage på sejlture i long boats eller på jetski.
Vi var en familie med 2 børn på 3 og 5, og de havde det så skønt. Der er mange pools, så der er relativ god plads. Vandrutchebanen var et stort hit, og i flere pools er der forskellige dybder, så alle kan være med.
Restauranten kunne tilbyde både a la carte og buffet, så der var noget for enhver smag. Børnene kunne også sagtens finde noget de kunne lide.
Vi prøvede også den dyrere a la carte restaurant, som også ligger på resortet, og det var rigtig lækkert. Dog lidt dyrt når man tænker på, at det er Thailand.
Indenfor kort afstand af hotellet finder man flere andre gode restauranter, så der er god mulighed for afveksling. Det lokale marked er helt sikkert også værd at besøge.
Alt i alt var det efter vores mening 16 dage i paradis.

Værelsestip: Vælg med fordel et af de værelser med direkte adgang ud til pool
Dato for ophold: februar 2016
Tak, JanM1270