“Super mørt”

Køkkener: Steakhouse, Svensk, Thai, Skandinavisk, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 20. marts 2017 fra mobile enheder

Var der og spise med mine piger. Vi elsker kød, så vi bestilte selvfølgelig planksteak, og det var super lækkert, måtte godt have været større..Personalet var også rigtig søde. Kan ikke klage over noget. Vær dog OBS på at det er dyrere, sikkert fordi det er skandinavisk, men til gengæld er kødet super mørt...:-) 1 voksen og 2 børn (den ene fik en voksenret) kom vi af med 2375 bath inkl drikkevarer og dessert..

Tak, Lea I

Anmeldt for 19. februar 2017 fra mobile enheder

Det er en rigtig hyggelig restaurant med en rigtig behagelig personale De får en til at føle godt tilpas Det blev hurtig vores fortrukken spise sted Deres mad smager utrolig godt og deres kød er perfekt Kan kun varmt anbefales

Tak, Cecilie F
Anmeldt for 18. januar 2017

Skandinavisk eget restaurant med god service. Er du glad for burgere, så skal du prøve deres dobbelt burger :-)

Tak, Jan M
Anmeldt for 18. december 2016 fra mobile enheder

Stedet er et godt sted at spise med børn. Stedet har et lille legerum for børn med et tv. De laver generelt god mad som ikke er alt for dyrt i forholdet til området.
Vi har spist der 3 gange og er blevet godt betjent hver gang.

Tak, Jens J
Anmeldt for 25. april 2016

Det nordisk europæiske køkken hersker her i denne hyggelige restaurant, Aldeles lækker mad og fin betjening i et roligt område og ikke langt fra vores hotel Arinara.

Tak, Radisen

Rejsende, der kiggede på Mamma Mia Grill & Restaurant Bangtao, kiggede også på

Bang Tao Beach, Choeng Thale
Bang Tao Beach, Choeng Thale

Choeng Thale, Thalang District
Choeng Thale, Thalang District

Har du været i Mamma Mia Grill & Restaurant Bangtao? Fortæl om dine oplevelser!